Як замінити трос ручного гальма?

Трос ручного гальма – це важливий вузол автомобіля, і коли він приходить в непридатність, експлуатувати автомобіль забороняється. Ось чому кожному водієві необхідно знати, як самостійно замінити трос ручного гальма. Механізмом бажано користуватися регулярно, в іншому випадку він закисне, що, відповідно, може призвести до відмови всієї системи ручного гальмування. Особливо актуально це для автомобіля з коробкою автомат, так цей вузол не передбачений в механічних КПП. Серед основних причин виходу з ладу троса є скорочення терміну експлуатації через постійні навантажень. З цієї причини передбачувана і не настільки швидкоплинна тривалість роботи оригінальних деталей, складова до десяти років без будь-яких проблем. На стан троса ручного гальма впливає місце, де він розташовується: під кузовом, де висока вологість.

При нестачі мастила можуть стиратися сталеві нитки. Іншою причиною для заміни троса є елементарне пошкодження, яке відбувається при різкому гальмуванні, хоча до нього доводиться вдаватися досить рідко, завдяки наявності основного гальма. Зрозуміти, що ручне гальмо більше не тримає транспортний засіб, можна відразу (на ухилі або першої стоянці), і, якщо є проблеми, їх потрібно вирішувати негайно. Ремонт троса гальма стоянки не є складним процесом і може бути здійснений в домашніх умовах, проте при цьому потрібно, щоб робота виконувалася двома людьми, так як одному впоратися із завданням буде досить складно. Для цього виконуються наступні дії.

По-перше, автомобіль слід зняти зі стоянкового гальма, для чого застосовується важіль, який розташовується в салоні, він повинен бути опущений до упору. Потім демонтується гальмівний барабан на потрібному колесі, знімається глушник, резонатор з подушок, і опускається вниз вихлопна труба. Так можна без будь-яких проблем дістатися до вирівнювача. Далі потрібно знайти регулювальну гайку ручного гальма і його контргайку, які розташовані під кузовом транспортного засобу і відкрутити їх. З тяги потрібно зняти зрівнювач, дістати з управління наконечник троса і дістати наконечник, розташований в кронштейні, який знаходиться на кузові машини. Скоби, за допомогою яких закріплений трос, слід відігнути. Балка заднього моста має гайки, на яких кріпиться тримач троса. Їх слід послабити для зняття самого троса. Далі його потрібно вийняти з пазів гальмівного щита і кронштейна. Для установки нової деталі всі операції повинні бути виконані в зворотному порядку. При цьому треба враховувати, що троси слід встановити в кронштейні навхрест.


Не пропустіть