Насправді, різниця величезна. Сьогодні антикрило і спойлер набирають все більшої популярності. Багато сучасні автомобільні новинки оснащуються одним з цих аеродинамічних елементів. Вони настільки міцно увійшли в життя, що багато автомобілістів, та й прості громадяни, сходяться на думку, що різниці між ними немає ніякої. Дійсно, відрізнити їх один від одного може бути складним завданням. Адже обидва ці елементи мають схожу конструкцію і монтуються вони, як правило, в задній частині автомобіля. І все ж, антикрило і спойлер мають суттєві відмінності. З назви можна зрозуміти, що антикрило призначене для того, щоб створити притискну силу. Вона виникає через наявність різниці тиску, що приходить на дві частини цього елемента. Форма антикрила така, що вітер для проходження під нижньою частиною витрачає більше часу, ніж над верхньою. Відповідно, виникає різниця в тиску. Звідси виходить, що для її виникнення антикрило повинен кріпитися на певній відстані від основи. Спойлер ж позбавлений від цієї необхідності. Але перед ним стоять і інші завдання. Він служить для того, щоб мінімізувати силу завихрення, що виникає в той момент, коли повітряний потік сходить з автомобільного даху. З цього можна зробити висновок про те, що чим менше сила завихрень, тим краще аеродинамічні показники автомобіля. А від нього залежить безліч інших показників, включаючи максимальне прискорення і витрата палива. Однак, ситуація не настільки проста, як могла б здатися. Кілька десятиліть тому компанія Porsche представила чергову версію 911 з аеродинамічним елементом, встановленому на капоті. По суті, він не був ні спойлером, оскільки знаходився далеко від місця виникнення завихрень, ні антикрилом, адже елемент кріпився безпосередньо до капоту без зазорів. Відповідь на питання, чому для 911 придумали таку компоновку, дали представники російського відділення компанія. Як відомо, однією з функцій спойлера є створення притискної сили. Для цього він використовує вертикальну складову повітряного потоку, завдяки якій і з'являється притискна сила. Тому установка спойлера в передній частині на Porsche 911 дозволила знизити підйомну силу десь на 100 кілограм. Крім того, такий елемент створював додаткове охолодження двигуна, так як повітряний потік замість того, щоб спрямується далі вздовж капота, через наявність спойлера міняв свій напрямок.