У мережі показали американську версію Запорожця (фото)

Виявляється американці випускали свій “Запорожець” – задньомоторний Chevrolet Corvair (1959 р.), як відповідь небезпечному конкуренту – все тому ж Volkswagen Beetle, який в середині 1950-х буквально увірвався на американський ринок, повідомляє Авто 24.

Спочатку його частка була мізерною, але потім… Менеджери “великої трійки” були вражені навіть не річними продажами, які виросли до 170 тис. “Жуків”, а темпами їх зростання – до половини всього імпорту! Це тільки перші рік-два Beetle, маленький, з тісним кузовом, був іграшкою для епатажних оригіналів, але скоро його оцінили ті, хто шукав недорогий і економічний транспорт.

До того ж машинка виявилася незвично надійною, та ще й підтримувалася мережею майстерень з бездоганним сервісом.

Нависаючий карниз на поясній лінії – головна зовнішня особливість Chevrolet Corvair. Кілька європейських “послідовників”, в тому числі ЗАЗ-966/-968, перейняли цю стилістику.

Звичайно, справжнім компакт-класом цей американський “Запорожець” не став, наївне копіювання компонування не принесло бажаного результату. До того ж двигун був великий, аж ніяк не економічний – шестициліндровий оппозитник з двома карбюраторами, об’ємом 2,3 – 2,7 л і потужністю 80 – 180 к. с.

General Motors намагалося залучити покупців, пропонуючи, на відміну від “Фольксвагена”, цілу гаму кузовів – седан, кабріолет, купе, універсал, фургон (плаский двигун дозволяв такі вільності). Хоча справедливості заради треба сказати, що задньомоторна компоновка дала свої переваги, в першу чергу в плані здешевлення.

Американський “Запорожець” мав явні ознаки бюджетності: простенька приладова панель, опалювач та інші опції за доплату. Правда ж, щось нагадує?


Не пропустіть