Назви автобрендів, які найчастіше пишуть із помилками

Експерти британського бізнес-порталу money.co.uk з’ясували, які автомобільні бренди в Інтернеті найчастіше пишуть з помилками. У дослідженні брали участь не тільки автомобільні бренди, однак у рейтингу з 20 позицій їм дісталися три перші місця – причому з помітним відривом за кількістю випадків неправильних написань. Лідером стала південнокорейська Hyundai, назва якої виявилася особливо складною для користувачів мережі, а загалом автомобільні марки зайняли сім позицій у рейтингу.

У назві Hyundai користувачі Інтернету помиляються приблизно по 605 тисяч разів на місяць, йдеться у дослідженні. Найбільш поширені варіанти невірного написання – Hundia та Hiundai. На другому місці розташувалася італійська Lamborghini c 365 тисяч помилок щомісяця: користувачі регулярно випускають або одну, або дві літери: пишуть Lamborgini або Lambogini.

Замикає трійку нескладна на перший погляд назва ще одного італійського бренду – Ferrari, яку в мережі часто пишуть лише з двома r: Ferari. Всього помилок налічується до 123 тисяч на місяць.

Японська Suzuki посіла сьоме місце з варіантами Susuki та Suzki (78,8 тисяч помилок щомісяця). З ім’ям Bugatti (12 місце) не можуть впоратися до 45,5 тисяч чоловік на місяць, перетворюючи його то на Bugati, то на Bogati. Недалеко відійшов Volkswagen з 42,9 тисяч помилок і популярними варіантами Volkwagen і Volwagen.

Нарешті, 20 рядок дістався Porsche: німецьку марку пишуть Porsh або Porsch, допускаючи по 19,5 тисяч неправильних написань за місяць.

Джерело money.co.uk

Не пропустіть