Півстоліття тому в Україні стартувало виробництво легендарного мопеда (Фото)
На початку 1975 року на Львівському мотозаводі стартувало серійне виробництво мопеду ЛМЗ-2.153 «Верховина-5». Це був перший серійний мопед в СРСР у дусі байка і він швидко став популярним серед любителів моторизованих двоколісників. Про це повідомляє AUTO-Consulting.
Мопед «Верховина–5» мав принципово новий елегантний дизайн, широке сидіння, високе кермо, хромовані щитки коліс.
Головна відмінність від попередніх моделей була в архітектурі, коли паливний бак було розташовано горизонтально – саме таке компонування мали повноцінні мотоцикли. «Верховина-5» отримала і декор у вигляді хромованих щитків коліс, що до цього не використовувалося у виробництві мопедів. Кермо можна було змінювати по куту нахилу.
Рушійною силою моделі був бензиновий, двотактний двигун із повітряним охолодженням. Агрегат мав робочий об’єм 49,8 см3 та максимальну потужність у 2,2 кінські сили. Двигун поєднувався із 2-ступінчастою коробкою передач. Перемикання швидкостей здійснювалось на кермі.
Технічні характеристики моделі:
- вага – 53,5 кг;
- максимальне навантаження – 100 кг;
- контрольна витрата палива на 100 км шляху – 2,2 л;
- максимальна швидкість – 50 км/год.