Найдивовижніші автомобілі Куби
Отруєний ностальгією автомобільний ландшафт Куби – породження унікального політичного клімату країни – донині здається чимось на зразок дива, пише fishki.net.
Фотограф Петро Деглер роками мріяв покататися по острову і закарбувати саму суть його автодіаспори. “Кастро мимоволі заповідав нам справжні дореволюційні скарби”, – говорить він. Торік Деглер нарешті здійснив свою довгоочікувану подорож у загублений автосвіт. У процесі своїх поневірянь, під час яких він, напевно, відчував себе мисливцем на примар, він і виявив цей занедбаний, який не підлягає відновленню 300 SL.
Все почалося, звичайно, тоді, коли Фідель Кастро в 1959 році став лідером Кубинської Республіки. Найбільш цікавою з його указів – принаймні, для нас з вами – виявилася заборону на імпорт автомобілів. Це означає, що багато з того, що трапляється на кубинських дорогах сьогодні, п’ятдесят з гаком років потому зійшло з конвеєра до 1959 року. Це і “Бьюїк”, “Кадилаки”, й “Студебекери”, і вбитий Mercedes Gullwing, про який ми говорили в минулому році. У світі немає жодної країни, яка б більше була побідна на тимчасову капсулу автомобільної історії.