Яке майбутнє чекає китайські авто в Україні

Часи, коли китайські авто стали для українських автомобілістів відкриттям, пройшли. Всі зрозуміли, що преміальних машин за мізерні гроші не буває і бути не може. І різноманітність китайських марок в Україні сильно скоротилося. В результаті природного відбору, залишилися найкращі за співвідношенням ціни/якості, пише autosvit.com.ua.

Ситуація на українському ринку китайських авто постійно змінюється. Здавалося б, все стабілізувалося, слабкі, дорогі і ненадійні капітулювали … Але ні – боротьба за лідерство триває. Тривалий час марка Geely впевнено обганяла одного з первістків нашого ринку – Chery. Але в другій половині 2015-го ситуація почала змінюватися.

І, за підсумками продажів 2015 року, у Chery друге місце серед китайських брендів. Хоча Geely все одно належить більше половини вітчизняного ринку китайців. Крім того, не дивлячись на «несезон» в економіці, до кінця року на ринок вийшов ще один китайський гравець – Zotye. Цей бренд поповнив китайський портфель корпорації «Богдан», в якому вже були JAC і Great Wall.

Непомітно пішли з ринку в 2015 р автомобілі BYD, які зовсім непогано починали. За деякими даними, серед китайських марок BYD на третьому місці з продажу в 2015-му. Лебедина пісня? Продукція цієї марки з Піднебесної користуються популярністю не тільки в Китаї, але і в європейських країнах.

До речі, на долю китайських авто в Україні вплинуло введення з 2016 року норм Євро-5. Як повідомив директор з маркетингу Групи компаній «АІС» Сергій Боровик, всі моделі Geely, які будуть поставлятися в Україну в 2016-му, відповідають нормам Євро-5. А ряд моделей завод знімає з виробництва для заміни на новинки. Зокрема, це моделі Geely СК і МК.

Як повідомив, генеральний директор ТОВ “Богдан-Автотрейд” Віталій Платонов, у бренда Zotye всі представлені моделі: Z100, Z300 і T600 сертифіковані за стандартом ЄВРО 5. За брендом JAC стандарту ЄВРО 5 відповідають зараз моделі S3 і S5 2.0 турбо. Але компанія JAC веде роботи з приведення у відповідність з ЄВРО 5 і інших моделей.

Так, в 2016 року розпочнуться поставки моделі JAC S5 з оновленим атмосферним двигуном 2.0 VVT ЄВРО 5. Що ж приваблює українських автомобілістів в китайських авто?

За що люблять китайців

На думку Сергія Боровика, нові моделі Geely в low-cost сегменті за рівнем надійності, безпеки, комфорту та технологічності досягли рівня європейських і корейських аналогів. Причому найчастіше Geely пропонує модель класом вище, але за більш доступні гроші. Віталій Платонов вважає, що вся справа в тому, що китайські авто помітно прогресують в дизайні.

Але зростає їх собівартість і, відповідно, розрив в ціні з європейськими авто і корейськими авто на нашому ринку скорочується. Однак низька ціна все ж є вагомим фактором для споживача авто даного сегмента, що особливо видно за результатами розпродажів. За деякими даними, найбільш активно автомобілі китайських марок купували в Дніпропетровській, Харківській, Полтавській областях та у м.Києві. А найгірше – на Західній Україні, де торгівлю китайським маркам «перебивають» старі іномарки з країн Євросоюзу.

Якими ж новинками порадують китайці в 2016-му?

Пан Боровик розповів, що «АІС» планує представити в першому півріччі оновлений седан Emgrand 7 FL, оновлений кросовер Emgrand X7 FL. Також є попередні плани на поставки моделі Geely GC9.

За даними пана Платонова, в червні-липні 2016 року розпочнуться поставки компактного кросовера JAC S2 в комплектації з 5-ст.МТ або CVT. S2 трохи менше S3 за розмірами, і так само будуть доступні 2 комплектації.

Продажі цього авто в Китаї почалися в середині 2015 року, і вони успішні. Виробник закінчує сертифікацію S2 за стандартом ЄВРО 5. Тестові авто «Богдан-Автотрейд» планує привезти і представити споживачеві до початку масових поставок. З бренду Zotye є плани представити модель Т500.

На ринку Китаю вона відома як Damai X5. Тестові авто надійдуть в середині року.


Не пропустіть