На яких авто їздять президенти і прем’єри
Так, за Миколи II в гаражі його імператорської величності були закріплені Delaunay-Belleville, Меrcedes, Renault, Rolls-Royce. «У спадщину» машини дісталися керівникам радянської держави. Вони спочатку оновлювали гараж в основному за допомогою іномарок: модельний ряд поповнили «Кадилаки», «Паккарди», «Форди», в тому числі броньовані – для Сталіна та ін.
«Паккард» взяли за основу для створення вітчизняного представницького легкового автомобіля вищого класу «ЗІС-110» (броньований варіант – «ЗІС-115»). З 50-60-х рр. представницькі машини для керівництва країни робили Горьківський автозавод ( «Чайка») і ЗІЛ. На броньованих «ЗІЛах» радянське керівництво і їздило аж до розвалу Союзу. А російське пересіло на «Мерседеси» … Але кілька років тому мова зайшла про те, що головний автомобіль повинен бути все-таки свій. Восени 2014 р Мінпромторг оголосив конкурс на реалізацію проекту «Кортеж». Розробка лінійки автомобілів, в тому числі і броньованої машини для перших осіб держави, була оцінена в 8 млрд руб.
Аudi a8 d4 security для канцлера Німеччини
Броньований лімузин “Червоний прапор” для голови КНДР
Rolls Royce silver wraith 1952 роки для прзедента Бразилії
Citroen DS5 для президента Франції
Jaguar XJ Sentinel V8 для прем’єра-міністра Великобританії
Toyota century для прем’єра-міністра Японії
Lancia Thema 2011 року для президента Італії