Корейський автовиробник нагадує, що тиснути руки зараз небезпечно.
Бренд представив тимчасовий логотип, який змінився через пандемію коронавірусу. COVID-19 вже завдав серйозної шкоди світовій економіці, а фахівці в галузі охорони здоров’я рекомендують дотримуватися правил особистої гігієни та соціально дистанціюватися.
Багато корпорацій вже почали пропагувати необхідність дотримуватися розумної дистанції, щоб убезпечити себе від зараження коронавірусом.
Компанія Hyundai вирішила ввести новий тимчасовий логотип. Традиційний значок символізує рукостискання, проте тепер він перетворився в позначення вітання дотиком двох ліктів.
Варто зазначити, що компанії Mercedes-Benz, Volkswagen і Audi також змінили свої логотипи.