Автомобільна реклама LADA І HYUNDAI: “війна” марок
Один з дилерів корейської марки відреагував на провокаційну рекламу «Лади Вести», пише auto.mail.ru.
Схоже, ми стаємо свідками нової «рекламної війни» – ситуації, коли два автовиробника намагаються зробити більш креативну рекламу, одночасно пожартувавши над конкурентами.
Все почалося з того, що на минулому тижні АвтоВАЗ запустив спеціальну фірмову програму trade-in для Lada Vesta, щоб власники «свіжих» автомобілів активніше пересідали на вазівську новинку. Вазівці назвали свою кампанію «Час розлучитися з нареченою “», а на провокаційному білборді була зображена дівчина азіатської зовнішності.
Однак не минуло й тижня, як АвтоВАЗу відповіли з боку Hyundai! Правда, відповідь зробило не представництво корейської марки, а один з офіційних дилерів на своїй сторінці в Facebook, а через кілька годин публікація була знята. І все ж відповідь встиг зробити фурор в мережі, і, швидше за все, ця ситуація матиме продовження.
До речі, в інших країнах автовиробники вже давно ведуть «рекламні війни» – досить згадати відоме протистояння BMW і Audi. У 2006 році баварський автовиробник вирішив підколоти Audi і опублікував рекламу з наступним змістом: «Вітаємо Audi, яка стала кращою машиною 2006 року в ПАР. Від володаря статусу “Краща машина в світі” 2006 року». Відповідь була негайною: «Вітаємо BMW, яка стала кращою машиною 2006. Від шестикратного підряд переможця цілодобових гонок Le Mans 2000-2006 рр.».