На ринку вторинному автомобілів великою популярністю користуються седани, випущені у другій половині минулого десятиліття. Тоді вони отримали вищі оцінки за методиками Euro NCAP і NHTSA, проте сучасні краш-тести виявили серйозні проблеми з безпекою цих авто.
Цим питанням активно займається американський інститут IIHS, який фінансується великими страховими компаніями. З 2012 року в практику краш-тестів він увів нове правило. Тепер всі автомобілі вони б’ють з малим перекриттям в 25% на швидкості 64 км/год, імітуючи удари по дотичній, які бувають при спробах уникнути лобового зіткнення.
За підсумками випробувань IHS привласнює тільки чотири оцінки: «добре», «прийнятно», «незадовільно» і «погано».
Серед компактних седанів картина була не надто оптимістична. Тут і Chevrolet Cruze, і Chevrolet Aveo, і Volkswagen Tiguan першого покоління.
Серед преміальних машин на оцінку «незадовільно» виступили BMW 3 серії і Mercedes С-класу. Audi A4 розбилася на оцінку «погано». Toyota Corolla за результатами IIHS 2013 року теж показала оцінки не краще.
А ось за підсумками класичних тестів Euro NCAP Toyota Corolla в 2013 році отримала максимальні бали за безпеку.