Toyota витратить майже мільярд доларів на покращення іміджу

Японський автовиробник прагне вийти за межі «ролі традиційного автовиробника».  Для цього Toyota створила фонд для інвестицій в стартапи, що займаються штучним інтелектом, автономним транспортом і технологіями розумних міст.

Компанія Toyota прискорює процес перетворення з традиційного автовиробника в компанію з більш широким профілем діяльності. Буквально на днях компанія анонсувала створення міжнародного інвестиційного фонду з активами на 800 млн доларів. Він буде шукати й інвестувати в зростаючі компанії, які розробляють інноваційні технології та бізнес-моделі в сфері автономного транспорту, автоматизації, штучного інтелекту, машинного навчання, аналізу даних, зв’язку і розумних міст. Це дозволить компанії вийти на якісно новий рівень.

Повідомляється, що фонд – це не єдиний крок компанії в напрямку розширення діяльності. В кінці липня Toyota також оголосила, що створює Woven Planet Holdings, який запрацює у січні 2021 року і займе місце дослідницького підрозділу Toyota Research Institute – Advanced Development, розташованого в Токіо і займається розробкою безпілотних машин.


Не пропустіть