В Україні з продажу “зникла” одна з найдешевших іномарок

Volkswagen прибрав з українського ринку свою найдешевшу модель – Polo Sedan

До нашої добірки автомобілів, що «втекли» з України, приєдналася ще одна модель. Як стало відомо MMR, Volkswagen прибрав з українського ринку свою найдешевшу модель – Polo в кузові «седан».

Цієї осені модель зникла з офіційного сайту українського представництва Volkswagen. Те, що автомобіль більше не поставляється до України, підтвердив і один з дилерів німецької марки. Не вдалося нам знайти седан «Поло» і на найбільшому онлайн-базарі країни Auto.Ria.

Причиною «втечі» Polo Sedan стала країна походження моделі. «Автомобіль збирають в Росії. То ж він більше не поставляється до України», – пояснив MMR один з дилерів Volkswagen.

Чому «втік» Polo Sedan

Скоріш за все, імпорт «Поло» із країни-агресора припинився ще на початку 2020 року. Тоді почала діяти заборона уряду на ввезення із РФ легкових автомобілів. Проте ще довгий час автомобіль був в наявності у дилерів, які, судячи з усього, встигли зробити запаси заздалегідь.

Так, за даними MMR, ще у першому кварталі 2020 року Polo входив до топ-30 найпопулярніших автомобілів в Україні.

Volkswagen Polo Sedan був однією з найдешевших іномарок в Україні. Ціни на автомобіль стартували приблизно з $13 800. Головними конкурентами моделі були Renault Logan, Peugeot 301 та Citroen C-Elysee.

Модель було розроблено для Росії та країн Азії. Але з 2011 року вона продавалася й в Україні. Найдоступніша версія седана пропонувалася з 1,6-літровим бензиновим атмосферним мотором, який працював в парі з 5-ступінчастою «механікою».

Які російські авто продаються в Україні

Треба відзначити, що деяким компаніям все ж таки вдалося обійти заборону на ввезення автомобілів з Росії. Ця схема працює наступним чином. В Україну завозять, так звані, машинокомплекти, які не потрапили під «імпортну» заборону. А вже з них на місцевих підприємствах збирають машини.

За такою схемою з грудня 2019 року працю французька група Renault, якій належить російський «АвтоВАЗ», та корпорація «Укравто», що володіє Запорізьким автозаводом. Спочатку компанії домовилися про крупновузлове виробництво моделей Lada. А в 2020 році на ЗАЗі почалось «прикручування коліс» до Renault Arkana – кросовера, який розроблявся та виробляється російським представництвом групи «Рено».

Локалізували в Україні й виробництво російських «ГАЗелей». Влітку 2020 року український представник марки – компанія «Мотор Девелопмент Груп» – оголосила про створення нового бренду – HDC, під яким і почала випускати російські вантажівки.

Щоправда, поки що подібні хитрощі не дають майже ніякого результату – продажі Lada в Україні лишаються на дуже низькому рівні. Наприклад, у вересні, за даними асоціації «Укравтопром», українці купили всього близько 60 автівок російської марки. Для порівняння: Toyota за той самий період встигла продати автомобілів в 20 разів більше.

І це незважаючи на те, що майже весь модельний ряд  Lada входить до першої «десятки» рейтингу найдешевших автомобілів в Україні.