Jeep FC – американська “Буханка”

Так, в США була своя “Буханка” – це Jeep FC, або Jeep Forward Control. Forward Control називається дизайн у машин, які мають кабіну з “плоскою мордою”, що нависає над передньою віссю. Такий дизайн ми бачимо у багатьох вантажівок, автобусів і мінівенів, пише fishki.net.

Отже, Концерн Willis вирішив розширити вибір своєї продукції і на рамі вже існуючого в той час Jeep CJ-5 була створена незвичайна для тих років машина, яка, ймовірно, була одним з перших мінівенів своєї епохи. Машина повинна була бути універсальною в усіх відношеннях, і призначалася як для громадян, так і для армії, муніципалітету і невеликих підприємств.

Модель FC-150 вийшла в серію в 1956 році, з колісною базою Джипа СиДжей довжиною 210 cм, з кузовом 200 cм. Мотор, 2.2 літра, був від вище згаданого CJ і розвивав потужність в 75 к.с.. Уже в наступному році була представлена ​​нова модель FC-170 з набагато більшою кабіною і новою трансмісією. Ширина кабіни збільшилася з 120 до 140 см. Також були створені і запущені у виробництво моделі FC-170 DRW, FC-180 і FC-190. Вибір двигунів пропонований в ті роки був від 4 до 8 циліндрів, з об’ємом 2.2, 3.7 і 4.5 літрів. Також покупці могли вибрати двох або чотирьох дверну кабіну.

Для армії машини випускалися під іншими кодами M676- M677 -M678 – M679, і в основному використовувалися як машини швидкої допомоги.

Проте машина в США великою популярністю не користувалася. Jeep FC випускався протягом 9 років і всього було випущено 30 тис автомобілів.

Також машина випускалася на дочірньому підприємстві Вілліса в Індії – Mahindra & Mahindra Limited, і в Іспанії, компанією VIASA.