Cadillac викупає автосалони своїх дилерів

Cadillac, преміальний бренд General Motors, розриває контракти з багатьма американськими дилерами та викуповує їх торговельні майданчики. Йдеться здебільшого про автосалони з низькими обсягами продажів. Цей крок є складовою масштабної реструктуризації, яку GM проводить в рамках боротьби з Tesla та іншими виробниками електрокарів.

Компанія більше не згодна працювати з тими своїми представниками, які не мають бажання чи можливості пристосовуватися до змін і модернізуватися за власний рахунок. За даними Reuters, через відмову дилерів інвестувати в салони, ремонтні зони та навчання персоналу General Motors вже понесла витрати на 274 мільйони доларів.

Наразі роздрібна мережа Cadillac в Північній Америці вдвічі більша, ніж у Lexus і на 60% більша, ніж у BMW. Викуп автосалонів має гарантувати, що вся дилерська мережа буде здатна займатися продажем та обслуговуванням електричних автомобілів, на виробництво яких має повністю перейти бренд до 2030 року.