В Україні з середи, 9 лютого, більше не можна розмитнити автомобілі на європейській реєстрації за пільговим тарифом. Втім, навіть пільгове розмитнення було доволі складною процедурою.
Про це у коментарі ГолосUA розповів юрист, президент юридичної компанії «Ніколас» Михайло Стрельников.
За його словами, у процедурі розмитнення «євроблях» було чимало цікавих моментів, які значно ускладнювали саму процедуру. Йдеться про безліч «паперових» нюансів та різного роду платежі.
Юрист вважає, що розмитнення авто на європейській реєстрації в Україні не є обов’язковим, якщо держава хоче контролювати переміщення цих машин усередині країни. Як приклад, він навів сусідню Польщу.
«Поляки з цієї ситуації вийшли: ті, хто в’їхав до них із українськими номерами, мають у місцевому органі влади зареєструватися, сплативши 400 злотих. За польськими мірками це невеликі гроші. Основне завдання – не взяти збір, а основне завдання – ідентифікувати водія чи власника авто», – каже він.
Правозахисник каже, що в Україні теж можна змушувати власників нерозмитнених машин просто реєструватися, сплачуючи щорічно кілька тисяч гривень.
Нагадаємо, наразі власникам нерозмитнених авто загрожують великі штрафи.