Компанія Suzuki інвестує 1,37 млрд доларів у свої заводи в Індії. Таким чином японський автовиробник намагається підготуватися до ери електротранспорту.
На даний момент Tata Motors є найбільшим продавцем електромобілів в Індії з часткою ринку 70%. Зараз індійський автовиробник пропонує населенню лише два електромобілі – Tigor EV і Nexon EV. Компанія вважає, що до 2026 року 25% її продажів в Індії будуть припадати саме на автомобілі з електричними силовими установками.
Нещодавно компанія заявила, що Suzuki Motor Gujarat інвестує 31 мільярд індійських рупій або 523 мільйони доларів у збільшення потужностей з виробництва електромобілів до 2025 року. Ще73 мільярди індійських рупій або 954 мільйони доларів планують витратити на будівництво заводу з виробництва акумуляторів.
Раніше повідомлялось, що компанія Suzuki призупиняє постачання автомобілів та мотоциклів на російський ринок.