Попри війну українці стали частіше купувати нові авто

Український ринок  нових легкових автомобілів у квітні трохи зріс, але поки що демонструє катастрофічне падіння.

За даними аналітиків, у квітні 2022 року дилерам вдалося реалізувати 1242 нових авто. Це майже удвічі більше, чим в березні. Втім, якщо порівнювати з квітнем 2021 року, то падіння сягає 87%.

Лідером українського ринку нових авто є французька марки Renault, яку обрали 16% покупців.

На другому місці – Toyota, а третє місце у квітні дісталось німецькому концерну Volkswagen.

Четвертий рядок рейтингу зайняла чеська Skoda, тоді як п’яте місце стабільно займає Mitsubishi.

Цікаві зміни відбулися і в географічному розрізі. Так, західні регіони майже удвічі збільшили свою питому вагу на ринку, а от східні регіони зменшили обсяги.

За прогнозами експертів, попит на нові авто найближчим часом буде невеликим. Українці надаватимуть перевагу дешевшим вживаним моделям.

Зазначимо, за підсумками чотирьох місяців 2022 року оператори ринку реалізували 12 905 нових легкових автомобілів.

Джерело AUTO-Consulting

Не пропустіть