Екологічні норми Євро-7 можуть завдати європейським компаніям великих складнощів, які зрештою призведуть до програшу конкурентам з Китаю.
Про це в інтерв’ю Automotive News заявив Карлос Таварес – голова концерну Stellantis, до якого входять марки Peugeot, Citroen, Opel, Jeep, Chrysler та інші.
«Я не думаю, що Європі потрібні норми Євро-7, – сказав Таварес. — Вони відвернуть частину наших дослідницьких ресурсів на щось, що нам не потрібно, поки китайські конкуренти виходитимуть на ринок із суто електромобільними технологіями. Навіщо витрачати сили на те, що ми збираємося заборонити?».
У своїх прогнозах Таварес припустив, що Китай може досягти загальної переваги над західним світом і стати основним гравцем на авторинку ЄС.
Як відомо, норми Євро-7 можуть набути чинності вже 2025 року — наразі це обговорюється європейськими законодавчими органами. Якщо їх введення буде схвалено, виробникам доведеться значно адаптувати існуючі двигуни внутрішнього згоряння, від яких все одно планується відмовитися до 2035 року.