Які “автомобілі-родичі” були у Fiat 124

Fiat 124 став одним з найпопулярніших в світі ліцензійних автомобілів. У списку його найближчих родичів не лише «Жигулі», пише auto.mail.ru

ВАЗ-2101

Втім, «копійка» в будь-якому випадку – найважливіший і наймасовіший з братів. При зовнішній майже ідентичній схожості ВАЗ-2101 (головні зміни з дизайну – втоплені дверні ручки і ікла на бамперах) помітно відрізнявся від італійця конструктивно.

Модернізований двигун з верхнім розташуванням розподілвалу, посилена коробка передач з синхронізаторами від спортивної моделі 124 Spider, нова гальмівна система з більш довговічними в складних умовах експлуатації задніми барабанами. Крім того, «копійка» обзавелася вдосконаленою задньою підвіскою – конструкцію з реактивною трубою змінила більш просунута схема з поздовжніми важелями. Нарешті, сам кузов значно посилили, а сидіння зробили такими, що розкладаються – при бажанні в салоні «копійки» можна було організувати пару спальних місць.

Seat 124

На відміну від «Жигулів», іспанська версія Fiat 124 практично повністю, за винятком емблеми і шильдиків, повторювала оригінал. Той же 1,2-літровий 60-сильний мотор, ті ж підвіска і гальма. Злегка архаїчні дверні ручки і характерний дизайн бамперів також змінювати не стали. В Іспанії, як і в СРСР, 124-го чекала довга конвеєрна доля і висока популярність. Всього за 12 з гаком років випустили близько 900 тисяч примірників.

Premier 118NE (Premier Viceroy)

Можливо, найбільш екстравагантний з родичів 124-го, індійський Premier 118NE – по суті, ліцензійна версія рестайлінгового Seat 124 (так-так, саме «Сеата»), представлена ​​в 1981-му. Крім легких косметичних змін, «Прем’єр» цікавий 1,2-літровим 52-сильним мотором від … Nissan Micra. Втім, рекордними продажами 118-й похвалитися не міг. Випуск індійського «Сеата» припинили в 2001-му, а незабаром після цього не стало і самої Premier Automotive Limited.

Tofas Murat 124

Турецька фірма ТОФАШ (TOFAS – Turk Otomobil Fabrikasi) відома, перш за все, спільними з Peugeot і FIAT розробками комерційних вантажівок і автобусів, але й легковиками компанія теж займалася. Причому першим з них був саме ліцензійний 124-й, відомий в Туреччині під ім’ям Murat 124. Пізніша рестайлинговая версія, турецька «п’ятірка», називалася Tofaş Serçe.

Kia Fiat 124

Мало хто знає, що Fiat 124 відповідальний не тільки за появу першої моделі Волзького автозаводу, але і першого легкового автомобіля марки Kia. З 1970-го по 1975-й ліцензійну версію італійського седана випускали на складальних потужностях компанії Asia Motors Industries – філії всім нам відомої Kia Motors. До речі, це фото зроблено в фірмовому музеї компанії. Цікаво, чому у першого легкового Kia настільки пошарпаний вигляд? …

Pirin Fiat 124

Місце збірки цього «Фіата» видає перше слово в назві моделі. Адже Пірін – відомий гірський масив в Болгарії. Саме ж болгаро-італійське СП особливою ​​популярністю похвалитися не може. Досить сказати, що на заводі в місті Ловеч за чотири роки зібрали всього 309 «Фіат-124», з яких 35 були універсалами.