Седан Hyundai Solaris/Verna третьої генерації, який дебютував у Індії минулого вівторка, відразу викликав ажіотажний попит на місцевому ринку. У перші кілька годин після презентації новинка зібрала понад 8 тисяч замовлень.
Про це пише MMR із посиланням на місцеву філію видання Autocar.
Цікаво, що за весь 2022 рік на індійському ринку було продано 19 тисяч седанів, проте з моделлю нового покоління Hyundai India хочуть подвоїти продажі, довівши їх до 36-38 тисяч одиниць на рік.
Перешкодити новому Hyundai Solaris/Verna, відомому в Індії як Verna, може лише Honda City з річним обсягом продажів у 30 тисяч автомобілів.
Нагадаємо, зі зміною покоління автомобіль отримав яскравий і сміливий дизайн, сучасний інтер’єр із двома екранами, широкий за мірками класу набір електронних помічників і новий 160-сильний турбодвигун, що поєднується із семиступінчастим преселективним «роботом».
Ціни на новинку стартують від 1 090 000 рупій або від 13 185 доларів за поточним курсом.