Про те, що потрібно робити шиномонтажникам, кожен із досвідчених водіїв знає назубок. Однак є речі, які категорично протипоказані при заміні «гуми».
Багато фахівців або ті, хто такими себе називають, використовують для монтажу гуми мильний розчин. Так, дешево, але аж ніяк не правильно. Справа в тому, що при роботі з милом простіше простого пошкодити бортове кільце шини, і воно не щільно сяде на колісний диск. У гіршому випадку може навіть деформуватися силовий каркас. Тому треба стежити за тим, що використовують майстри: вони мають використовувати спеціальну монтажну пасту.
У жодному разі не можна застосовувати при балансуванні самоклеючі вантажі, які мало того, що швидко відлітають (і це принципово позначається на керованості), так ще й провокують появу корозії на дисках. Крім того, не варто використовувати вживані вантажі.
Категорично не можна обмежуватися лише гайковертом під час встановлення колісного диска в посадкові місця. Так, інструмент зручний і швидкий, але для того, щоб болт правильно увійшов до різьблення, для початку потрібно вкрутити його вручну. Як, власне, і вручну перевірити необхідний рівень затягування після того, як колесо опиниться на землі.
Крім того, не слід нехтувати миттям шин та колісних дисків. Протектор покришки потрібно ретельно очистити, а диск взагалі потрібно мити з усіх боків, включаючи внутрішню.
Зрештою, не треба перекачувати шини повітрям, бо зменшується площа зчеплення покришки з дорожнім покриттям, а в ряді випадків погіршується і керованість, особливо при їзді на високих швидкостях.