У Китаї почали проводити власні краш-тести у 2006 р. За цей час методика випробувань кілька разів серйозно змінювалася та ускладнювалася.
Зараз Китайський науковий центр автомобільної промисловості проводить краш-тести за аналогією з європейським Euro NCAP (проте тут є низка серйозних відмінностей). Всього C-NCAP має три основні блоки випробувань – безпеку водія та пасажирів, безпеку пішоходів та робота систем активної безпеки. Днями китайці розбили кілька популярних авто.
Так, провівши краш-тести BMW X3, місцеві експерти присудили цій машині досить високі 86 очок безпеки зі 100 можливих. При цьому вони наголосили на високому ризику травми грудей у заднього пасажира при фронтальному зіткненні. При бічному ударі водія аналогічну травму може отримати вже сам автомобіліст. Також питання у організаторів тестів виникли до сидінь BMW X3, які, на їхню думку, не захищають задніх пасажирів від травми шиї під час аварії. У результаті загальну безпеку кросовера експерти оцінили у 86%, захист пішоходів у 89,9%, а системи допомоги водієві отримали 66,5%.
Нагадаємо, кросовер BMW X3 офіційно продається в Україні.