Багатьом автолюбителям знайома ситуація, коли після заміни такої дрібниці, як кришка розширювального бачка, у автомобіля трапляються неполадки. Доходить навіть до того, що гумові патрубки просто лопаються, а антифриз витікає.
Справа в тому, що кришка – не просто пластикова деталь. Має два клапани — запобіжний і вакуумний. Трапляється, що номінальний тиск, у якому відкривається запобіжний клапан, відповідає розрахунковому. У результаті повітря із системи не йде і тиск повільно, але піднімається. Від цього тріщинами вкриваються гумові патрубки, або їх просто рве, та й пластиковий бачок тріщить по швах.
Буває, що людина поміняла кришку на нову. Результат – антифриз закипів, мотор перегрівся, або взагалі дійшло до прогару прокладки головки блоку циліндрів.
Причина в тому, що цю кришку потрібно підбирати не за кольором або формою, а по робочому тиску в системі автомобіля. На авторинку можна придбати нову деталь, яка взагалі не триматиме тиск і погано закручуватиметься, або пластик деформується після першого нагріву. В обох випадках виникає ризик перегріву.