У сучасних авто є величезна кількість споживачів енергії, а це, очевидно, позначається на ресурсі акумуляторної батареї. Проте тенденція незмінна. Якщо найпоширеніші свинцево-кислотні акумулятори, встановлені на заводі, працюють під капотом до 5 років, то нові з магазину — не більше 2-3 років.
Справа в тому, що виробники транспортних засобів та акумуляторів пов’язані міцними контрактними зобов’язаннями. І якщо товар буде сумнівної якості, то завод просто відмовиться від постачальника, який пропонує акумулятор, що не відповідає стандартам.
Крім того, інжинірингові центри автокомпаній проводять випробовування батарей. В результаті виробляються досить жорсткі вимоги, яким має відповідати кожна партія запчастин, яка надходить на конвеєр.
Водночас в оптових та роздрібних мереж система відбору набагато лояльніша або відсутня зовсім. Продавці обмежуються лише базовими перевірками, бо реалізовані ними обсяги невеликі. Крім того, при порушенні технології зберігання батареї розряджаються значно швидше.
То який акумулятор вибрати, щоб він прослужив довше? Слід звернути увагу на вироби з технологією EFB (працюють 4-5 років) або так звані батареї AGM (6-8 років). Щоправда, вони мають один істотний недолік — високу вартість.