Японська компанія Toyota, як і раніше, залишається лідером світового авторинку. Про це свідчить новий звіт, складений експертами порталу Focus2move за підсумками жовтня 2023 року.
Так, минулого місяця Toyota продала 7,62 млн своїх автомобілів, що на 3,4% більше порівняно з аналогічним періодом 2022 року. Це дозволило японському автогіганту зайняти перше місце серед автовиробників та зайняти 10,9% світового авторинку.
Друге місце з 5,9-відсотковою ринковою часткою дісталося Volkswagen. Німецький концерн реалізував минулого місяця 4,12 млн автомобілів, що на 4,2% більше, ніж рік тому.
Замикає топ-3 Ford з 5,3-відсотковим річним приростом і продажами 3,2 млн одиниць.
Четверте місце посіла південнокорейська компанія Hyundai з 3,17 млн реєстрацій нових авто, що на 4,8% більше, ніж минулого року.
Японській Honda дісталося п’яте місце з 3,16 млн продажів (+0,5%), що дозволило обігнати співвітчизника в особі Nissan з 2,78 млн продажів (+6,7%).
Chevrolet посіла сьоме місце з 2,67 млн продажів (+7,9%), тоді як Kia опустилася на одне місце вниз і стала восьмою з 2,56 млн проданих автомобілів (+3,6%).
Також до «десятки» потрапили BYD з 2,11 млн продажів (+56,8%) та Mercedes-Benz із сукупним обсягом продажів на рівні 1,92 млн (+3,3%).