Асоціація ANCAP, організована урядами Австралії та Нової Зеландії, на честь свого 30-річчя вирішила провести незвичайний краш-тест: перевірити безпеку седана Mitsubishi Magna 1993 випуску.
В результаті випробувань за актуальними стандартами ANCAP японська автівка не отримала б жодної зірки безпеки, хоча за мірками 90-х машина вважалася надійною та безпечною.
Під час краш-тестів було зафіксовано високий ризик травми черепа у водія після удару об рульове колесо при лобовому зіткненні. Організатори випробувань зазначили, що машина не має подушки безпеки.
Автомобілісти ризикують також отримати травми ніг і тазу. У свою чергу, для задніх пасажирів існує високий ризик травмувати область живота через некоректну роботу ременів безпеки.
ANCAP почав проводити краш-тести автомобілів у 1993 році. У перших випробуваннях були розбиті Holden Commodore, Ford Falcon, Volvo 940, Subaru Liberty та Honda Accord. 1999-го організація стала присуджувати автомобілям зірки безпеки, так само як це роблять у Euro NCAP.