У Китаї протестували новий кросовер Huawei Aito M9, причому і гібридну версію, і суто електричну. Автівка виявилась дуже економічною.
Попри те, що це велика (довжина складе 5230 мм, а колісна база – 3110 мм) і важка машина, але, як виявилося насправді, споживає вона навіть менше, ніж компактніше авто.
Один із тестувальників повідомив, що він проїхав певну відстань (судячи за тривалістю поїздки, не дуже велику) із середньою швидкістю 87,7 км/год, споживання енергії при цьому становило 22,1 кВт·год/100 км. За словами водія, якийсь інший автомобіль – суто електричний кросовер завдовжки 4,8 метра – споживає в тих самих умов більше – 25 кВт·год. Також було протестовано суто електричну версію Aito M9, і її споживання становило 22,4 кВт·год/100 км при середній швидкості 84 км/год.
Як з’ясувалось, при підвищенні швидкості (і відповідно, при збільшенні опору повітряного потоку) споживання також зростає: при швидкості 120 км/год суто електричний Aito M9 споживає 25,6 кВт·год/100 км.
Нагадаємо, силова установка електричної версії Huawei Aito M9 складається із двох електромоторів загальною потужністю 530 к.с. та крутним моментом 673 Нм. Живить їх 100-кіловат-годинна батарея, якої вистачає на 630 км (цикл CLTC).