В Україні різко зросли продажі комерційних авто
Упродовж лютого 2024 на українському ринку нових комерційних автомобілів (вантажні та спец.) було реалізовано 1025 машин. Це на 31% більше, ніж у січні, та на 41% більше, ніж у лютому минулого року. Про це свідчать дані Укравтопрому.
До топ-5 марок ринку нових комерційних авто у минулому місяці увійшли:
- Renault – 303 од.;
- Scania – 68 од.;
- Mercedes-Benz – 56 од.;
- Citroen – 54 од.;
- MAN – 54 од.
Усього з початку 2024 року український парк вантажних та спец. автомобілів поповнили понад 1,8 тис. нових машин, що на 26% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
За даними Інституту досліджень авторинку, в лютому українці сумарно придбали 5,6 тисячі легких комерційних транспортних засобів (нові та вживані) повною масою до 3,5 тонни. Що на 37,5% більше, ніж за аналогічний період минулого року, а також на 11,9% більше, ніж у січні-2024. При цьому більшість малих комерційних авто звично придбали на внутрішньому ринку — 4,1 тисячі (73,7%). Із-за кордону привезли 956 вживаних LCV (17,1%).