Експерти страхового інституту дорожньої безпеки США (IIHS) пояснили, чому краш-тести авто не проводять на високих швидкостях.
Як повідомили у IIHS, головна мета краш-тестів — підвищити рівень безпеки автомобілів у «популярних» ДТП, а тому під час проведення випробувань обирають середню швидкість, на якій аварії з тяжкими травмами трапляються найчастіше. Зазвичай краш-тести проводяться на швидкості 40 миль на годину (64 км/год).
Експерти зазначають, що випробування на високій швидкості (наприклад, понад 120 км/год) можуть негативно вплинути на безпеку автомобілів за середньостатистичного зіткнення. Справа в тому, що кузов авто необхідно зробити жорсткішим, щоб він витримував навантаження при аварії на високій швидкості, а це тягне за собою непередбачені наслідки у разі аварій невеликої тяжкості на невисоких швидкостях.
У IIHS зазначають, що збільшення швидкості краш-тестів навіть на 16 км/год може суттєво вплинути на конструкцію автомобіля.
Нагадаємо, Mercedes-Benz став першим у світі автовиробником, який проводить рентгенівський краш-тест.