Відомий автовиробник представив нові логотипи (Фото)

Британська компанія Jaguar Land Rover адаптувала свій 90-річний бренд Jaguar до «другого століття», додавши чотири нові елементи дизайну, які називаються символами змін для марки. Про це пише Autocar.

Перший це новий шрифт (Exuberant), який використовується для слова Jaguar. Другий – це 16-смугова сітка горизонтальних смуг, які оточують знайомий силует ягуара.

Третій — це нова палітра кольорів, яка використовується в майбутній концепції і покликана «подати текстуру і рух». І, останній, четвертий – новий логотип, який складається з букв J та R.

«Це переосмислення, яке повертає суть Jaguar, повертаючи його до цінностей, які колись зробили його таким улюбленим, але роблячи його актуальним для сучасної аудиторії, – сказав керівник відділу дизайну Джеррі Макговерн. — Ми створюємо Jaguar для майбутнього, відновлюючи його статус як бренду, який збагачує життя наших клієнтів та спільноти Jaguar».

У компанії описали зміни Jaguar як «повне перезавантаження» і заявили, що «цього разу ми збираємося зробити щось вражаюче».

На українському ринку марка Jaguar представлена такими моделями, як I-Pace, F-Pace та XE.