Експерти розвіяли головний міф про ліквідність китайських авто на вторинному ринку

Китайський автомобіль, який переуває в приватному користуванні, втрачає ціну так само, як моделі масового сегмента. Про це повідомляє MMR.
Як відомо, на вартість автомобіля з пробігом безпосередньо впливають кілька факторів, у тому числі рік його виробництва, пробіг, комплектація, кількість власників, технічний стан, факти експлуатації в таксі, участь у ДТП, наявність заводської гарантії, колір, відгуки про модель, а також її популярність у дилерів та доступність запчастин.
При цьому якщо зважити на постійне зростання цін на китайські моделі, то за рік «китаєць» втрачає в ціні навіть менше третини, оскільки рік чи півтора року тому його купували новим на 10-15% дешевше, ніж він коштує зараз.
Як показує практика, найменше втрачають у ціні найпопулярніші моделі автомобілів, тоді як ексклюзивні моделі та менш відомі марки втрачають більше в ціні.
Отже, наразі втрата в ціні китайських автомобілів не відрізняється від іншого масового сегмента.
Нагадаємо, торік українці придбали майже 14,4 тис. легкових авто, ввезених з Китаю. Абсолютна більшість легковиків з Піднебесної – це електромобілі (82%).