Фахівець розповів, чи треба вмикати фари перед запуском двигуна в мороз, щоб “оживити” АКБ

Взимку водії нерідко дотримуються перевірених часом порад, але чи працюють вони у сучасних реаліях? Один із таких лайфхаків – короткочасне включення дальнього світла перед запуском двигуна.

Вважається, що цей метод продовжує термін служби акумулятора та стабілізує електросистему у мороз.

Автоелектрик з 20-річним стажем розповів у розмові з редакцією порталу mmr.net.ua, чи справді короткочасне навантаження на АКБ допомагає завести мотор за низьких температур, чи це застарілий міф, який може навіть нашкодити.

Автомобілісти розділилися на два табори. Старше покоління переконане, що попереднє увімкнення фар розігріває акумулятор, полегшуючи запуск двигуна. Молоді водії скептично ставляться до цього прийому, побоюючись надмірного навантаження на батарею, особливо якщо її ресурс вже закінчується. Противники методу аргументують свою позицію тим, що додаткове навантаження за холодної погоди може призвести до повного розряду АКБ.

Як пояснив експерт, короткочасна активація далекого світла на 3-5 секунд насправді не тільки не шкодить акумулятору, а й сприяє його ефективнішій роботі в мороз. Однак для продовження ресурсу АКБ набагато важливіше тримати клеми в чистоті, регулярно перевіряти рівень заряду акумулятора та не піддавати батарею різким температурним перепадам. Якщо ж АКБ вже втратила ємність, ніякі хитрощі не допоможуть – її краще замінити.