Експерт розвіяв міф про повний привід авто
Далеко не всі власники повнопривідних автомобілів, в першу чергу кросоверів, знають, що їх «залізні коні» майже не відрізняються від простих моделей.
Експерт Михайло Колодочкін пояснив особливості конструкції таких авто.
Наприклад, в популярного в Україні кросовера Renault Duster постійний привід тільки на передню вісь. Задня вісь у нього підключається через муфту. В УАЗа постійний привід лише на задню вісь, а на передню – підключається. У свою чергу, у Lada Niva постійний привід на обидві осі. Виходить, що Renault Duster їздить як Lada Vesta, а УАЗ – в режимі задньопривідних Жигулів.
При відключених осях монопривідний режим таких автомобілів відрізняється тим, що багато елементів трансмісії все одно обертаються. У Duster, наприклад, рухаються задні редуктори, приводи задніх коліс і кардани, а в «УАЗіка» – кардан і піввісь переднього моста. Через це не потрібно, до речі, дивуватися надмірною витратою пального.
Повноприводними зараз бувають не тільки позашляховики, кросовери і пікапи, а й звичайні легкові автомобілі. Щоправда, повний привід в цьому випадку найчастіше отримують дорогі бренди і топові комплектації.