Топ-10 популярних автомобілів, які не представлені в Україні

Які популярні моделі автомобілів не представлені в Україні офіційно

В Україні далеко не всі автомобілі представлені офіційно. Деякі популярні в інших країнах моделі ви просто не знайдете у «білих» дилерів. Причини, чому так відбувається, можуть бути різні.

Наприклад, багато виробників не хочуть везти до нас свої електромобілі через пагано розвинену інфраструктуру і фінансові аспекти – компанії просто не вірять в те, що українці готові масово купувати недешеві електрокари.

Інші ж моделі не доїжджають до України з географічних причин: автомобіль просто не розрахований на Європу, хоча, наприклад, в США може бути бестселером.

І, звичайно, важливу роль відіграють споживчі звички. Українці звикли їздити на седанах і кросоверах. Міські ж хетчбеки у нас не шанують. Тому автовиробники подібні моделі часто до нас просто не завозять.

MMR склав ТОП-10 популярних моделей, які в Україні не представлені офіційно.

Renault Clio

Clio – бестселер Renault в Європі. За популярністю французький хетчбек може потягатися з такими моделями, як Volkswagen Golf і Polo.

Цікаво, що новий «Кліо» ділить платформу з Nissan Juke, субкомпактним кросовером, який продається в Україні досить непогано. До речі, ця ж платформа ляже в основу Logan, Duster і Sandero наступного покоління.

Volkswagen T-Cross

T-Cross – найменший кросовер в родині Volkswagen. Автомобіль дебютував в 2018 році і вже встиг увійти в топ-25 найпопулярніших авто Європи. А ось до України новинка чомусь поки не добралася. Молодший представник сімейства SUV, який пропонують українські дилери «Фольца», – T-Roc.

За габаритами Volkswagen T-Cross можна порівняти з Nissan Juke. Головна фішка німецького паркетника – організація внутрішнього простору. Задній ряд крісел можна зрушити вперед на 14 сантиметрів, збільшивши вільне місце в вантажному відсіку з 385 до 455 літрів. При складених сидіннях другого ряду обсяг багажника зросте до 1281 літра. Також для перевезення довгих предметів можна скласти спинку крісла переднього пасажира.

Tesla Model 3

Жодна з моделей Tesla не представлена ​​в Україні офіційно. Ми ж включили до добірки саме Model 3 через те, що це найбільш продаваний електромобіль компанії, і найпопулярніший електрокар в Європі.

Model 3 прийнято вважати бюджетної версією Tesla. Хоча назвати цей електромобіль дешевим язик не повертається. У США ціни на дану модель стартують з $ 41 400.

Найбільш «далекобійна» Model 3 оснащується батареєю на 75 кВт*год і одним електромотором, розташованим на задній осі. Агрегат видає 287 кінських сил і 416 Нм крутного моменту.

З місця до «сотні» Model 3 розганяється за 5.3 секунди. А її максимальна швидкість – 225 кілометрів на годину.

Honda Accord

Якщо зайти на офіційний сайт Honda в Україні, то можна помітити: місцевий офіс японської марки більше не пропонує одну з найбільш продаваних своїх моделей – Accord. Хоча раніше автомобіль був представлений на українському ринку. До того ж був доволі популярним.

Нинішня Honda Accord дебютувала в 2017 році. Модель перейшла з атмосферних на турбовані мотори. А також почала комплектуватися 10-ступінчастим «автоматом».

Є у «Акорда» і гібридна версія. Вона побудована на базі 2-літрового мотора і двох електричних двигунів.

Chevrolet Equinox

Chevrolet Equinox – один з найпопулярніших кросоверів в США. В Україні автомобіль не продається через те, що американці в цілому не дуже шанують Європу. У більшості європейських країн бренд представлений виключно спортивними Camaro і Corvette.

За габаритами Equinox можна порівняти з такими паркетниками, як Toyota RAV4 і Mazda CX-5.

Моторна гамма кросовера складається з двох бензинових і одного дизельного агрегату. Обсяг перших становить 1.5 і 2 літри, а віддача – 170 і 252 кінських сили відповідно. Дизель об’ємом 1,6 літра розвиває 136 «коней».

Модель також комплектується системою повного приводу.

Nissan Leaf

Nissan Leaf – найпопулярніший електромобіль в Україні. Незважаючи на це японці досі не зважилися вивести електрокар на український ринок офіційно.

Друге покоління Nissan Leaf дебютувало в 2017 році. Новинка отримала модифікацію e+ з батареєю на 62 кВт*год, що дозволяє «японцеві» проїжджати на одному заряді 385 кілометрів (по циклу WLTP).

На зарядку акумулятора в залежності від потужності мережі потрібно від восьми до 16 годин, а на спеціальних станціях для того, щоб «заправити» машину на 80% піде всього 40 хвилин. Крім того, Leaf може сам живити електромережу, наприклад, невеликого будинку.

Потужність електромотора Leaf зросла до 150 кінських сил, а крутний момент – до 320 Нм.

Одна з особливостей електрокара – система e-Pedal. Це електронна педаль газу, якою можна керувати машиною без гальм, а просто регулюючи силу натискання на акселератор.

Коли водій повністю відпускає газ, автоматично включається система рекуперації і механічні гальма, і автомобіль повністю зупиняється. Машина може стояти на місці навіть на крутих підйомах без натискання на гальмо.

Toyota Aygo

Toyota Aygo – міський хетчбек, який був створений спеціально для Європи. Правда, в Україну він так і не потрапив.

Aygo ділить одну платформу з такими «малюками», як Peugeot 108 і Citroen C1, які, на відміну від свого японського побратима, в Україні представлені.

Базова версія хетчбека комплектується літровим бензиновим мотором потужністю 68 кінських сил. Агрегат працює в парі з 5-ступінчастою «механікою».

Renault ZOE

Renault ZOE – один з найпопулярніших електромобілів в Європі. Французи намагалися запустити продажі «Зої» і в Україні. Однак щось пішло не за планом. І електрокар пропав з офіційного сайту українського представництва.

В Європі хетчбек пропонують зі 108- і 135-сильними електромоторами, а також літій-іонним акумулятором ємністю 52 кіловат-години. З нуля до «сотні» машина може прискорюватися менш ніж за 10 секунд. Максимальна швидкість – 140 кілометрів на годину.

Nissan Sentra

Nissan Sentra входить в «тридцятку» найпопулярніших автомобілів в США.

У Штатах «Сентра» комплектується 2-літровим мотором, який видає 151 кінську силу і працює в парі з варіатором Xtronic.

Після зміни покоління, яка сталася наприкінці 2019 року, седан позбувся 1,4-літрового агрегату і механічної коробки.

Mercedes X-Class

X-Class – перший пікап Mercedes і єдиний автомобіль в подібному кузові серед виробників люксових автомобілів. Новинку представили ще в 2017 році. Однак до України вона так і не доїхала. Хоча українське представництво німецької марки обіцяло привезти пікап в травні 2018-го.

Mercedes X-Class побудований на одній платформі з Nissan Navara. В його основі лежить лонжеронна рама. Головним конкурентом «ікса» називають Volkswagen Amarok.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть