Автоексперти розвіяли міф про повний привід кросоверів
Незважаючи на те, що українці все частіше пересідають на компактні кросовери, велика частина з них віддає перевагу передньопривідним модифікаціям.
Найчастіше жителі мегаполісів при виборі кросоверів намагаються не переплачувати за повний привід з міркувань практичності. Причому в ряді випадків передній привід не поступається за показниками прохідності.
Концерн PSA не так давно почав оснащувати свої «псевдокросовери» системою Grip Control. Вона здатна переналаштовувати роботу ESP в декількох варіаціях (Sand, All-Road, Snow або ESP Off), а також має функцію допомоги при русі під гору.
Крім того, в деяких сучасних авто більшість корисних для підкорення бездоріжжя функцій виконує допрацьована система ESP. Вона, наприклад, здатна імітувати міжколісні блокування.
Крім того, фахівці розвіяли міф про краще зчеплення повнопривідних машин. У більшості випадків взимку в авто з переднім приводом досить мати шиповану гуму або шини з більш сучасним протектором.