Топ-10 популярних авто, які незабаром перетворяться на електромобілі

Яким популярним моделям автомобілів судилося перейти на електротягу

Електромобілі – це не тільки втілення сучасних технологій автомобільної промисловості. Для деяких моделей це шанс знайти друге життя, або ж продовжити свій тріумфальний хід.

Власне, з деякими автомобілями це вже сталося. Наприклад, електричну версію отримали такі добре відомі «петромобілі», як Volkswagen Golf, Peugeot 208 і Opel Corsa. Однак найцікавіше в цьому тренді ще попереду.

Щоб це довести, MMR зібрав 10 популярних моделей, які в найближчому майбутньому теж перейдуть з бензину і дизеля на електрику. В добірку потрапили тільки ті моделі, електрифікація яких підтверджена офіційно.

Hummer

Hummer – один з найбільш відомих позашляховиків в світі. Автомобіль зняли з виробництва в 2010 році. Здавалося, що на цьому в історії моделі з військовим минулим поставили жирну крапку. Але власник марки – концерн General Motors – вирішив відродити легендарний бренд. Причому у вигляді електричного всюдихода.

Електричний Hummer отримає кілька варіантів силових установок, в тому числі і тримоторний з віддачею близько тисячі кінських сил. Подробиці про ємність акумулятора, запас ходу і максимальну швидкість з’являться ближче до дебюту моделі, який відбудеться вже в травні 2020 року.

У продаж новий Hummer надійде восени 2021-го.

Volkswagen T1

Volkswagen T1 – це легендарне перше покоління фургона Transporter, яке випускалося з 1950 по 1967 роки. Автомобіль став символом своєї епохи і практично невід’ємною частиною культури хіпі.

Шанувальникам класичних транспортерів доводиться відшукувати вцілілі екземпляри і займатися їх реставрацією. Однак зовсім скоро можна буде купити електричну версію Volkswagen T1.

Електромобіль в стилі класичного «буса» повинен побачити світ в 2022 році. Технічні характеристики новинки поки не розголошуються. Концепт, показаний на початку 2017 року, отримав два електромотора на 369 кінських сил і батарею ємністю 111 кіловат-годин.

Заявлений запас ходу – 600 кілометрів.

BMW Isetta

Для України BMW Isetta – це екзотика, яку більшість бачила хіба що на фотографіях. Однак цей малюк був дуже популярний в післявоєнній Європі.

Відродженням німецької класики зайнялася швейцарська Micro-Mobility. У 2020 році компанія оголосила прем’єру другого покоління моделі, яка відбудеться найближчим часом.

Автомобіль оснастили електричною установкою. Розгін з нуля до 50 кілометрів на годину займає у електромобіля п’ять секунд, а максимальна швидкість складає 90 кілометрів на годину.

Заявлений запас ходу на одній зарядці дорівнює 200 кілометрам.

Виробництво мікро-електромобіля налагодять в Італії. А в продаж новинка надійде в 2021 році.

Mercedes G-Class

Ще один культовий позашляховик, який обіцяють перевести на електротягу, – це Mercedes G-Class.

За совами глави Mercedes-Benz Ола Калленіуса, поява на ринку повністю електричної версії культового G-класу – питання лише кількох найближчих років. Роботи над позашляховиком з повністю електричною силовою установкою йдуть повним ходом: інженери вже приступили до створення першого прототипу, який відправиться на ходові випробування.

Калленіус назвав Gelandewagen моделлю, яка не належить ні до одного сегмента ринку, а також автомобілем, який порушує логіку автомобільної індустрії. Однак, за його словами, навіть позашляховик, який традиційно асоціюється з потужними моторами V8, повинен стати більш дружелюбним до навколишнього середовища.

Porsche Macan

Чекає на електрифікацію і найпопулярнішої моделі Porsche – Macan. За попередніми даними, електромобіль побудують на платформі іншого електрокара – Taycan. Кросовер отримає повний привід і силову установку потужністю близько 710 кінських сил і 1 000 Нм крутного моменту.

Електрична версія «Макана» буде відрізнятися по дизайну, але збереже загальну стилістику і форму кузова.

Серійне виробництво електричного Porsche Macan має стартувати в 2022 році.

Renault Duster

З’явиться електрична версія і у бюджетного румунського кросовера Renault Duster. Виробник – компанія Dacia – вже навіть представила концепт подібного автомобіля, який назвали Spring.

Швидше за все, силову установку електромобіль запозичить у Renault Twingo Z.E. Це електромотор потужністю 82 кінські сили, який живить акумулятор ємністю 22 кіловат-години.

Заявлений запас ходу – 250 кілометрів.

Серійна версія електричної версії «Дастера» повинна побачити світ в 2021 році.

Ford F-150

Ford F-серії найпопулярніший пікап у світі. А найближчим часом його «молодша» версія – F-150 – стане електромобілем.

Очікується, що на одній зарядці батареї такий пікап зможе проїхати близько 500 кілометрів. З точки зору дизайну від нового покоління навряд чи можна чекати чогось революційного.

Прем’єра нового Ford F-150 має відбутися до кінця 2020 року.

Volvo XC90

Повністю електричну силову установку отримає і третє покоління флагманського кросовера Volvo – XC90, який буде презентовано у 2022 році.

Крім електрифікації, Volvo також оголосила, що XC90 наступного покоління отримає систему напівавтономного водіння. Вона повинна дозволити водієві керувати автомобілем без допомоги рук і відривати погляд від дороги. Втім, впровадження даної технології буде залежати від того, в яких країнах і коли вона буде допущена до серійного використання.

Технічні характеристики електричного Volvo XC90 не розголошуються.

BMW 1 Series

Електричне сімейство BMW незабаром поповнить молодша модель – BMW 1 Series.

Якщо баварська «копійка» успадкує силову установку від BMW i3 S, то під капотом хетчбека розмістять електромотор з віддачею 184 кінських сил і 270 Нм крутного моменту. Також до складу силової установки увійде батарея ємністю 33 кіловат-години.

В такому випадку запас ходу електрифікованої 1-Series складе близько 200 кілометрів за циклом WLTP. Крім того, не виключений варіант випуску повнопривідної двомоторної версії електрокара.

Citroen C4

У 2020 році має відбутися прем’єра нового Citroen C4. При цьому французи обіцяють, що в лінійці з’явиться і повністю електрична силова установка.

Якщо вірити чуткам, новинку побудують на платформі, яку використовують всі бренди концерну PSA, за винятком Citroen. Вона дозволяє створити на одній базі як автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, так і електричні модифікації.

Технічні характеристики електричного Citroen C4 не розголошуються.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть