10 японських моделей авто, які домінують у своєму сегменті

Ми у MMR.net.ua раді ознайомити вас із добіркою 10 японських моделей-лідерів, яку підготували журналісти канадського видання HotCars.com. Мова піде про найуспішніші у 2020 році автомобілі з Країни висхідного сонця, які наділені конкурентними перевагами у тій чи іншій сфері порівняно із однокласниками.

Японські машини давним-давно закріпили за собою глобальний статус «правильних, добротних авто, таких, як треба», ставши довічним опонентом німецького автопрому. Хорошу репутацію вони здобули завдяки своєчасному впровадженню нових технологій, завжди якісній зборці, двигунам, що ладні служити вічно і, звісно ж, блискучим показникам надійності. Останнє, напевно, головна причина такої популярності японських авто тут, у Північній Америці, хоча сьогодні глобалізовані модельні лінійки виробників є більш схожими між собою у різних країнах, ніж раніше.

Японська культура та автомобілі зокрема високо поважають у всьому світі. Але сьогодні сам світ став маленьким, тож великі японські концерни мають заводи не тільки у себе на батьківщині, а і у багатьох інших країнах, у тому числі в Північній Америці. Та що там просто заводи, існують локальні штаб-квартири, де адаптовуються або навіть розробляються моделі, розраховані переважно для місцевих ринків. З цим нівелюється автентичність, але що поробиш…

Навіть зараз, коли повернулася сила американських автогігантів, а разом із тим, – масл-кари, коли перші місця у чартах продажу стабільно захоплені американськими пікапами та SUV, все одно доля японських брендів на ринку – велетенська. Побачити на вулиці Honda чи Toyota у вас є така ж імовірність, як Ford чи Chevrolet.

З огляду на це, варто розглянути 10 японських автомобілів, які лідирують на ринку та стабільно домінують у конкуренції станом на 2020 рік.

Mazda 6

  • Клас: середній (D)

Якщо десь ще є живий ринок середньорозмірних седанів мас-сегменту, то це у Північні Америці. Mazda 6 особливо виграшно виділяється на тлі конкурентів зі своїм турбомотором 2.0, 250 к.с., адже так повною мірою розкривається потенціал блискучих налаштувань шасі моделі, один із головних козирів «шістки». Та і за рівнем виконання інтер’єру флагманська Мазда грає буквально на тому ж полі, що і преміум-верхівка седанів середнього класу.

До речі, Mazda 6 після оновлення також відповідає найвищим стандартам активно і та пасивної безпеки, чим не ще один привід розглянути седан на роль сімейного авто? Тим більше, що базова вартість у США складає всього 24 тисячі доларів.

Toyota Avalon

  • Клас: великий (E)

Ще більше місця сім’я отримає, якщо ви оберете флагман від Toyota – модель Avalon. Здоровенний багажник та зручні сидіння роблять його чудовим вибором для колективних подорожей. Седан бізнес-класу є доступнішим, ніж конкуренти (хоч і не зовсім прямі), на кшталт Lexus GS чи ES, і при цьому не поступається їм за загальним рівнем споживчих якостей та солідності.

Вартість у США стартує з відмітки 37 тисяч доларів, і хоча економія палива Авалона не дуже видатна, для автомобіля такого класу на це можна закрити пальці. Керувати ним – одне задоволення, а об’ємний плюшевий салон робить усі поїздки якомога менш виснажливими і більш затишними. Для двигуна 2.5 доступний також повний привід.

Honda Accord

  • Клас: середній (D)

Ще одна знаменитість – Honda Accord. Незважаючи на запуск у виробництво ще у 1976 році, вік тільки покращив хондівський бестселер, оскільки протягом усього часу Аккорд змінював покоління та отримував все більше технологій у свій кейс. Поточна генерація оснащується 1,5-літровим чотирициліндровим атмосферним бензиновим агрегатом, який видає 192 к.с., а також «четвіркою» 2,0 турбо на 252 коней.

Їзда м’яка, багажник достатньо просторий, щоб задовольнити потреби родини, додайте сюди ще високі показники Accord’а у плані безпеки та відносно низьку початкову вартість у 24 тисячі доларів США… Ось і пояснення такої популярності. Крім того, це, мабуть, єдиний середньогабаритний седан, який дозволяє їздити на шестиступеневій механічній коробці передач.

Mazda MX-5

  • Клас: субкомпактний родстер

Маючи базову вартість на рівні 26 тисяч доларів США, МХ-5 є одним із найдоступніших спортивних автомобілів (у тому числі японських) в Північній Америці. Єдиним варіантом двигуна є 2.0-літрова атмосферна рядна «четвірка», з якої витиснули 181 к.с. Враховуючи споряджену масу, розміри, а також бездоганне рульове управління МХ-5, цієї потужності вистачає навіть з надлишком.

Підвіска напрочуд м’яка, а гальма вкрай ефективні, що робить водіння захопливим і не виснажливим на будь-якій дорозі. Незважаючи на те, що МХ-5 не позиціонують як преміум-спорткар, японський родстер оснащений всіма затребуваними функціями безпеки та допомоги водієві.

Toyota Camry

  • Клас: середній (D)

У Camry є два варіанти двигуна, один із них – це 2.5-літровий чотирициліндровий «атмосферник», який виробляє 203 к.с. (у американській специфікації), інший – V6 3.5 л. потужністю 301 к.с. Незважаючи на таку велику потужність, Camry все ще має відносно прийнятні показники економії палива, у всякому разі, порівняно із деякими американськими седанами.

Починаючи від ціни 24.5 тисяч доларів США, Кемрі і сьогодні, і раніше, користується іміджем автомобіля з оптимальним співвідношенням ціни/якості, хоча, разом з тим, модель нерідко критикується через аляпуватий салон і відносно малий багажник. Але що точно не піддається сумніву, то це неабияка надійність і відмінні показники безпеки, що робить модель гідним сімейним автомобілем.

Honda Insight

  • Клас: компактний (C)

З показниками витрати пального на рівні 4.28 л/100 км у міському циклі та 4.8 л/100 км на трасі, створений на базі седана Civic 10 покоління гібрид Honda Insight явно покликаний заощаджувати ваші кошти, а також надійно оберігати, оскільки обладнаний додатковим комплектом безпеки Sensing від Honda.

Високі показники економності компактного седана досягаються також завдяки рекуперативним гальмам, найплавнішим у цьому класі, при чому позаду руля знаходяться пелюстки для регулювання власне інтенсивності рекуперації.

Honda Civic

  • Клас: компактний (C)

Civic має доволі широку лінійку двигунів, щоб відповідати затребуванням широкого кола потенційних клієнтів, хоча навіть базовий 2.0-літровий атмосферник на 158 к.с. є одночасно чудовим вибором і для міста, і для траси, де вам не прийдеться пасти задніх. Варто також згадати за спортивну модифікацію Type R, де потужність у 306 к.с. передається на передні колеса.

Лінійка Civic включає кузови купе, седан і хетчбек. Якщо ж ви хочете відчути весь потенціал їздових налаштувань від Хонди, але не спішите платити за шалений Type R, то Civic Si з ручною КПП – класний вибір.

Honda Jazz

  • Клас: субкомпактний (B)

Ціна Honda Jazz (Honda Fit) стартує з відмітки 16 тисяч доларів США. Характерним для усіх поколінь цієї моделі є збільшений внутрішній об’єм салону та відносно місткий багажник, що робить японський однооб’ємник улюбленцем практичних клієнтів. Плюс, незважаючи на свій «мінівенистий» вигляд, це справжня Хонда, якою приємно і цікаво керувати.

Звичайно, з 1,5-літровим двигуном потужністю 130 коней Jazz аж ніяк не стане найшвидшим автомобілем на дорозі, але, знову ж таки, модель побудована для високомобільного і зручного пересування по місту, а не гонок. Jazz також оснащується пакетом Honda Sensing, що робить його безпечним транспортним засобом для сім’ї.

Mazda 3

  • Клас: компактний (C)

Байдуже, що «трійка» – компактна машина, яка на північноамериканському ринку взагалі є вхідною моделлю у гамі виробника. Відчуття володіння нею як вишуканою річчю, як у випадку із старшою Mazda 6, нікуди не зникають. «Трійка» більше не є настільки азартною в керуванні, як колись, але натомість стала більш гладкою і плавною у сприйнятті. Окремої похвали заслуговує неймовірний інтер’єр, який претендує на звання найкращого серед усіх японських однокласників.

Задній ряд досить тісний, але це зрозуміло, як для відносно невеликого автомобіля. Mazda 3 може похвалитися широким переліком стандартного обладнання з безпеки, такими як попередження про виїзд зі смуги, автоматичне дальнє світло, датчик дощу і т.д.

Toyota Corolla

  • Клас: компактний (С)

Хоча нова Toyota Corolla не є бездоганним автомобілем, версія Hybrid стабільно займає лідируючі позиції у рейтингах економних гібридів, забираючи у підсумку хліб у самого Prius’а! Показники витрати пального такої версії дорівнюють 4.44 та 4.52 л/100 км в місті та на трасі відповідно.

Початкова ціна в Америці на рівні 23 300 доларів робить гідридну Короллу доступною покупкою, та і рейтинги надійності також на висоті. Седану вдається виглядати симпатично, не страждаючи надмірностями в дизайні, а його обладнання з безпеки даватимуть майбутньому власнику повноцінне відчуття не даремно потрачених коштів.

Джерело HotCars

Не пропустіть