Топ-10 найкращих сімейних автомобілів у 2021 році (Фото)

Які найбільш вдалі сімейні машини продаються прямо зараз? Працівники британського журналу AutoExpress.co.uk зібрали топ-десятку з різних класів, про неї читайте далі на MMR.net.ua.

Конструювання сімейних автомобілів таким чином, щоб в подальшому вони одержували статус найкращих – діло не просте. Серед усієї споживчої маси на ринку частка потенційної клієнтури із дітьми є величезною, відповідно кипить і шкварчить конкуренція виробників за симпатії у цьому секторі. Але автовиробники тільки раді з цього, мовляв, «є попит – буде пропозиція!», тож зараз вона є обширною як ніколи.

У Auto Express проаналізували ринок сімейних авто у 2021 році. До уваги були взяті всі типи кузовів: хетчбеки, седани, універсали, кросовери, мінівени…

У підсумку було вибрано тільки 10 моделей.

Хетчбеки хороші тим, що зручні у повсякденному вжитку, практичні і економічні водночас. Але багатьом сім’ям знадобиться більший внутрішній об’єм, що спонукне звернути увагу на тип кузова седан або універсал. Вони дадуть більше місця для ніг ззаду і в багажнику, а також зроблять далекі поїздки комфортнішими. Втім, не забувайте, що хетчбеки ледь дешевші і ледь економічніші за своїх довгих побратимів.

За «класикою жанру», великим сім’ям, що хочуть максимум комфортабельності та простору, потрібно націлюватися на хороший мінівен – MPV. Проте сучасні перекоси ринку виражаються у пануванні кросоверів та позашляховиків, у загальному – SUV. Останні підкуповують людей високою посадкою, легким доступом у салон (мова про кросовери) та вищим кліренсом.

Список увібрав найкраще з кожного класу, наприклад, Citroen Berlingo – з ліги однооб’ємників, Skoda Superb і Peugeot 508 – з класу універсалів D-сегменту (вони також пропонуються у кузові ліфтбек). Середньорозмірні універсали, як і мінівени, зазнають утиску з боку кросоверів, але не зважайте на це: SUV не дадуть вам те задоволення від водіння і динамічність, яке є у легкових авто.

Також тут знайшлося почесне місце для рестайлінгової Opel Insignia, нового Volkswagen Golf та електричного Kia e-Niro. Загальну інформацію для кожної моделі ми надаємо нижче.

Skoda Superb Combi

Skoda Superb традиційно пропонує простір, комфортабельність і вишуканість. Тепер чехи додали флагманській моделі гібридну версію iV, потужністю 215 к.с. Вона витрачає трохи більше 1 л/100 км у міському циклі, за даними виробника, і викидає 30 г СО2 на кілометр.

Superb має стільки простору для ніг, скільки у машин двома класами вище, тому об’єму для сім’ї буде більш ніж достатньо, тим паче в кузові універсал. Єдиним недоліком модифікації iV є те, що частину багажника займає батарея гідридної системи, хоча і тих 480 літрів, що залишаються, повинно вистачити для усіх.

Рульове керування Суперба легке, але дуже точне. У ньому легко нащупати той баланс контролю і спокою, який намагалися здобути конструктори. Тихий і самодостатній на вигляд, він у всьому продуманий, якнайбільше хоче бути бездоганним у кожній функції для вас. Рестайлінг, до речі, освіжив модель новою мультимедіа-системою та електронною панеллю приладів у вигляді опції.

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq продається у двох гібридних модифікаціях (звичайна або plug-in) або як електрокар – Ioniq Electric.

Усі вони пропонують багато стандартного обладнання і загальної практичності за доступною ціною. Наприклад, 443-літровий багажник виставляє гібридний Ioniq попереду Toyota Prius з точки зору вантажного простору.

Клієнти, які шукають справді гідний сімейний автомобіль, будуть заспокоєні п’ятизірковим рейтингом Ioniq від Euro NCAP. Зрештою, позитивні відгуки власників в опитуванні Auto Express щодо задоволеності водіїв своїми авто (2020 рік) забезпечили Ioniq’ку заслужене 9-е місце із 75 моделей.

Peugeot 508 SW

Найяскравіший представник масового D-класу – Пежо 508 – поєднує шикарний дизайн з чудовими їздовими характеристиками без надмірних компромісів з точки зору практичності, тим більше в кузові універсал (SW). Так, місця на задньому ряді тут не найбільше в сегменті, але плавність ходу 508-го краща, ніж у Суперба, і задоволення від проходження поворотів також на висоті. Авангардний інтер’єр Peugeot є максимальним антиподом з точки зору концепції до того, що пропонує Skoda – віртуальна панель приладів зі зворотнім ходом стрілки тахометра, малесенький 2-спицевий руль, сидіння-ковші… Якість оздоблення салону солідна. Дверні вікна – без рамок.

Як і Superb, Peugeot 508 також пропонується у «розетковій» гібридній модифікації потужністю 225 к.с. За спокійної їзди вона здатна проїхати біля 60 км на одні електротязі.

Opel Insignia Caravan

Знову D-клас, Opel Insignia. Універсал німці наділили здоровенним багажником на 560 літрів, через який довжина машини підійшла до цифр наступного, Е-сегменту. В розпорядженні пасажирів також купа простору, а піклуватися над їх безпекою буде ряд сучасних систем: екстреного гальмування з попередженням про зіткнення та виявленням пішоходів, утримання у смузі руху з контролем сліпих зон, адаптивний круїз-контроль і т.д.

Insignia була розроблена ще під крилом GM, це один із останніх «справжніх Опелів». Проте рестайлінг провели недавно, коли компанія вже була викуплена концерном Peugeot-Citroen, тому деяких змін зазнала, наприклад, лінійка двигунів. Вона включає: французький дизель 1.5 потужністю 122 к.с. та 2.0-літровий на 174 к.с., а також бензинові мотори 2.0 турбо (170, 200, 230 к.с.).

Skoda Scala

Scala продається з тими ж фірмовими шкодівськими аксесуарами, філософію яких бренд називає Simply Clever – парасолька під переднім сидінням, скребок для льоду у кишенці лючка бензобаку, тримач для квитків на автостоянку – те, що полегшує життя, сімейні будні. Все це буде у будь-якій комплектації.

Хетчбек базується на бюджетній А0-версії платформи MQB, проте на об’ємі салону це не відобразилося, а багажник (467 л) навіть більший, ніж у Volkswagen Golf. Підвіска працює доволі пружно, але не критично. Щодо двигунів, то Auto Express рекомендує 1.0-літровий бензиновий агрегат (113 к.с.), він тяговитий і економічний. 90-сильна модифікація занадто повільна, а дизелі 1.6 – шумні.

Volkswagen Golf

В усіх своїх поколіннях Volkswagen Golf забезпечував сім’ї доступним, якісним та практичним автомобілем. Справедливі такі слова і для поточного

Golf’а 8-ї генерації. Він побудований на тій же платформі MQB, що і попередній «сьомий», але асортимент двигунів був оновлений, включаючи обладнання деяких 48-вольтовим стартер-генератором, дизелі стали чистіші.

Салон став мінімалістичнішим і гладшим, управління більшістю систем переведено на сенсорні іконки. Відчуття якості ледь підросло, що здавалося б, уже не можливо. Втім, та сама конструкція кузова, що була у 7-го покоління, диктує ті ж геометричні параметри: 380 літрів об’єму багажника і аналогічний простір у салоні.

Toyota Corolla

Одвічною противагою для німецьких машин є японські. Що ж, ось вам остання генерація компакта Toyota Corolla. Гібридні версії пропонуються з моторами об’ємом 2.0 та1.8. Вибором Auto Express є 1.8, він розвиває 122 к.с. і цілком жваво розганяє машину, при цьому краще заощаджує пальне.

Простір у салоні і багажник на 361 літр об’єму є стандартними як для хетчбека С-класу. Додаткове місце Королла надасть вам у кузові універсал, більше тиші під час подорожей – у виконанні 4-дверного седана. Усі комплектації оснащені 8-дюймовим сенсорним екраном мультимедіа, з додатками Apple CarPlay та Android Auto за замовчуванням.

Skoda Karoq

Не дивно, що три Шкоди увійшли до нашого списку. Слов’янський бренд відомий виробництвом практичних сімейних автомобілів. Розгалужившись у секторі кросоверів за останні кілька років, чехи ще стійкіше вкорінилися на ринку.

Якщо у вас є маленькі діти, які потрібують дитячих крісел, то подумайте про компакт-кросовер Karoq. Додаткова висота означає, що вам не доведеться нахилятися, усаджуючи потомство на місце кожного разу. Також тут трохи більше місця, ніж у Skoda Sсala, 588-літровий багажник легше вміщує стандартну дитячу коляску.

Автомобіль має ті самі приємні дрібнички Simply Clever, що й інші Шкоди, і подібну лінійку двигунів, серед яких Auto Express радить 1,5-літровий TSI потужністю 150 к.с. у поєднанні з механічною КПП. Остання заощадить пару копійок при покупці і не буде дратувати посмикуванням при їзді в місті.

Kia e-Niro

В підлозі Kia e-Niro розміщена батарея потужністю 64 кВт/год, а спереду – електричний двигун потужністю 201 к.с. Субкомпактний кросовер для сім’ї розганяється за 7.7 секунд до 100 км/год – цілком швидко. І при цьому машина дуже плавна, безшумна, приємна в русі. Крім того, Kia e-Niro може похвалитися 451 літрами у багажнику та просторим салоном.

Використання домашнього пристрою WallBox займе 9 год 50 хв для повного заряду батареї. Для зарядки на 80 % пристроєм потужністю 50 кВт потрібно 75 хв, 100-кіловатним – 54 хв. Запас ходу становить 452 км (для більш потужної модифікації e-Niro).

Citroen Berlingo XL

Довгобазий Berlingo це не зовсім мінівен, скоріше компактний фургон у пасажирському виконанні. Жоден з вищезгаданих автомобілів навіть близько не може конкурувати з ним за рівнем практичності і загальної зручності. Чого варті тільки повністю зйомні сидіння другого і третього рядів: зі всіма посадковими місцями об’єм багажника становить 322 л, якщо залишити тільки два ряди, цифра виростає до 1538 літрів, а якщо забрати і середні місця, зробивши авто 2-місним, то для речей знайдеться 2593 літрів об’єму – вагон! В салоні Berlingo XL має безліч ніш і кишень для різної поклажі, відчуття безрозмірності також експресує величезний панорамний дах у топ-версії.

Auto Express рекомендує дизель 1.5 (130 к.с.) у парі з восьмиступеневим автоматом – ривка у цього мотора хоч відбавляй.


Не пропустіть