Топ-10 моделей авто для зимової експлуатації (Фото)

Журналісти британського видання AutoExpress.co.uk зібрали десятку моделей авто, які не застрягнуть у хуртовину чи просто при виїзді із засніженого гаража в цоколі.

Сніг у Сполученому Королівстві (а з останніми роками і в Україні)- досить рідкісне явище. Англійське Метбюро засвідчує, що в середньому на рік сніг лежить на землі тільки 15.6 днів, хоча зрозуміло, що деякі регіони країни, наприклад, північ Шотландії, можуть насолоджуватися білими вулицями довше.

Окремо купувати машину для «снігової експлуатації» це занадто велика розкіш навіть для західноєвропейських країн, вже не кажучи про Україну, тому в більшості випадків люди обходяться хорошим комплектом зимових шин і, в разі необхідності, протибуксувальними ланцюгами.

Але якщо ви можете собі дозволити мати багато машин в гаражі або ви просто живете на Півночі, то чому би тоді не придбати автомобіль, який не підведе? Який зможе впоратися зі снігом і льодом, незалежно, будуть це раптові шквали чи хронічні снігові бурі в гірських районах.

Повний привід це, безумовно, необхідність у такому випадку, хоча майте на увазі: колісна формула 4х4 додає додаткової ваги машині і збільшує її як початкову вартість, так і експлуатаційні витрати. Деякі покупці звертають увагу на слухняність авто в управлінні, мовляв, це зіграє роль у складній погодній обстановці. Дехто просто хоче високу посадку, щоб добре бачити все навколо.

Топ-10 моделей, на які вам краще звернути увагу, MMR.net.ua представляє нижче. Серед них п’ять нових і п’ять зі вторинного ринку. Ці автомобілі нададуть вам впевненості у керуванні навіть за найсуворішої зими.

Нові моделі

Dacia Duster

Якщо хочете доступну і при тому достатньо крупну нову машину для їзди в засніжених умовах, можете сміло зупинятися на Дастері. Румунський кросовер напрочуд гарно справляється з бездоріжжям і відомий своєю невибагливістю до умов експлуатації, як і всі моделі Дачії.

Високий кліренс (210 мм) і повний привід стають у пригоді в погану погоду. Власне, модифікація з чотирма ведучими колесами доступна тільки з мотором 1.5 dCI К9К на 115 к.с. Хоча дизельні автомобілі сьогодні зазнають утиску, для позашляховиків саме вони є бажаними, бо надають багато крутного моменту вже з самих «низів». Dacia Duster це перевірений, надійний солдат, який не підведе.

Jeep Renegade

Зараз такі часи, що ринок переповнений безліччю немічних монопривідних кросоверів, які технічно нічим не відрізняються від седана чи мінівена, хоча візуально створюють ілюзію «джипів». Renegade – не такий. Це справжній Jeep, представник легендарної американської марки з репутацією міцних та надійних офф-роудерів, якими можна проїхати всюди.

Привід на всі чотири колеса у випадку Renegade поєднується із трьома варіантами двигунів: дизель 2.0 MultiJet потужністю 140 або 170 к.с. або бензиновий мотор 1.3 турбо на 180 к.с. На вершині гами стоїть комплектація Trailhawk з технологією руху по бездоріжжю Selec-Terrain та системою контролю спуску з гори.

SEAT Taracco

Якщо потрібно щось крупніше, ніж Renegade, 7-місний SEAT Taracco може вам підійти. Повний привід тут доступний з 2.0-літровим бензиновим мотором потужністю 190 к.с. або ж з дизелем 2.0 (200 к.с.). На центральному тунелі Таракко ви знайдете поворотну шайбу, яка відповідає за режим роботи двигуна/коробки передач/електроніки відповідно до зовнішніх умов. Є там і положення «сніг». Нарешті, якщо вам справді хочеться показати зимовій атаці, хто тут хазяїн, можете приглянутися до спорт-комплектації FR. Остання стандартно оснащується зимовим пакетом, куди входять обігрівачі форсунок склоомивачів, а також підігрів передніх і задніх сидінь.

Subaru Outback

Якщо від слова «кросовер» вам уже в’януть вуха, то чому би не звернути увагу на універсали? Але не на звичайні, а на «універсали підвищеної прохідності». Канонічним у цьому сегменті є Subaru Outback. Японська модель має дорожній просвіт 200 мм і широко відому систему симетричного повного приводу, яка миттєво перенаправляє потужність на колеса з більшим зчепленням. Опозитний бензиновий мотор об’ємом 2.5 літра надасть більш ніж достатньо тяги у черговій сніговій кучугурі. До речі, марка Субару посіла перше місце у рейтингу Auto Express найбільш безпечних компаній, що був складений на основі опитування автомобільних власників.

Range Rover

У тому випадку, коли ви планували придбати окремий автомобіль для снігу, можливо, краще просто взяти одну машину для всього одразу? Чому би не потратитися на короля усіх позашляховиків, його величність Range Rover? Якщо вам потрібен ультимативний комфорт за будь-якої погоди, хоч бурі, – кращих варіантів небагато. Інтелектуальний повний привід та фірмова система вибору режимів їзди Terrain Response гарантовано впораються незалежно від того, рухаєтесь ви по болоту з мокрим снігом, покритим льодом шосе чи вщент заметеною в хуртовину дорогою додому.

Лінійка двигунів дуже широка і включає рядні 4-циліндрові агрегати, а також низку моторів V6 та V8.

Моделі зі вторинного ринку

FIAT Panda 4×4 Cross

Маленька Panda 4×4 є мрією для тих, кого крупногабаритні автомобілі лякають не менше, ніж сніг і лід на дорозі. Це легесенька маневрена жвава машина, яка у плані прохідності змагається на рівних з матьорими позашляховиками. Унікальна пропозиція на ринку.

Під капотом у Panda 4×4 Cross встановлено 2-циліндровий бензиновий турбодвигун 0.9 (85 к.с.) або дизель MultiJet об’ємом 1.3 л. на 95 к.с. Потужності цих двигунів вистачає за край, враховуючи масу машини – близько тонни. Система повного приводу оснащена електронною імітацією блокування диференціалів, системою динамічної стабілізації і системою Terrain Control з трьома режимами руху: автоматичний розподіл тяги по осях, жорсткий повний привід і алгоритм допомоги водієві при спуску з гори.

Skoda Yeti

Від самої назви Yeti ви очікуєте, що це буде твердий і непохитний автомобіль, щось на кшталт старих черевиків. І дійсно, це так. Квадратний дизайн чеського кросовера відіграє не тільки іміджеву роль, а робить його дуже практичним та містким. Для того, щоб місити снігові кручі, призначене виконання Yeti Outdoor, з нефарбованим пластиковим захистом по периметру. Кліренс – 180 мм.

Модифікації 4х4 пропонувалися із широким списком двигунів: бензинові 1.4 (150к.с.), 1.8 (152 к.с.+ АКПП), 1.8 (180 к.с.) та дизель 2.0 (140к.с.). Вказана лінійка відноситься до рестайлінгового Yeti 2013-2018 років випуску. Надійність не повинна бути проблемною, оскільки Yeti – колишній переможець опитування Auto Express щодо задоволеності власників своїми авто.

Toyota Land Cruiser Prado

Подивіться будь-яке висвітлення теленовин або кадри туристичних програм про суворі, засніжені гірські хребти, наприклад у Гімалаях, і рано чи пізно ви побачите там всюдисущого Toyota Land Cruiser. Найрізноманітніші народи і культури світу як ніщо інше об’єднує любов до цієї машини. Всі цінують блискучу здатність японського позашляховика долати найгірший рельєф та безвідмовно працювати в жорстких умовах.

В останньому поколінні 150-го Прадо є високотехнологічні функції, як-от система виробу режиму їзди, система адаптації руху під покриття чи контроль спуску з гори, так що ви зможете пропхатися через найбільш заборонені засніжені маршрути, сидячи у просторому затишному салоні. Ленд Крузер Прадо є досить варіабельним у модифікаціях: можна вибирати з-поміж дизельних чи бензинових моторів, механічної чи автоматичної трансмісії і навіть трьох- чи п’ятидверного кузова.

Porsche Macan

Частина водіїв надають пріоритет тим автомобілям, які бездоганно керуються як на сухій дорозі, так і в снігах. Такі люди цінують чутливість реакцій машини, прозорість зворотного зв’язку, в підсумку – прогнозованість водіння. Це може відігравати ключову роль за підступних погодних умов. Менший із двох SUV від Porsche існує винятково з повним приводом і пропонує крайньо збалансовані налаштування, щоб їздити швидко, безпечно і весело водночас, отримуючи задоволення за кермом.

Всередині Макан вишуканий та зручний настільки, наскільки повинен бути продукт класу люкс. Подорожі на сотні кілометрів по засніженим Альпам у салоні Макана пройдуть без втоми.

Ford Ranger

Вважаєте, що штурмувати завірюху потрібно на рамному пікапі? Що ж, слушна думка. Тим більше, що у холодних штатах Канади і США це вибір автомобілістів №1. Повний привід, висота та жорсткість кузова, відмінна практичність роблять їх ідеальними для брутальної експлуатації.

В Європі одним із найбільш розповсюджених варіантів є розробка австралійського підрозділу Форда – середньорозмірний пікап Рейнджер, який має багато різних виконань. У такій машині ви зможете закинути будь-яке лахміття у вантажний відсік, від брудних черевиків чи протибуксувальних ланцюгів до кусків арматури чи купи дров – він витримає все і довезе екіпаж додому в теплому домашньому салоні.

 

Джерело AutoExpress

Не пропустіть