Топ-11 кращих пікапів для українського ринку

Вибираємо автомобіль для аграріїв. Огляд кращих пікапів в Україні

Відразу наголосимо – у даному матеріалі мова піде винятково про mid-size (середньорозмірні) пікапи. Монструозні full-size (повнорозмірні) моделі головним чином орієнтовані на північноамериканську специфіку і мало де ще є затребуваними. Розповсюджені у країнах Латинської Америки компактні та субкомпактні пікапи також являють собою доволі локальну історію і не становлять предмету глобального зацікавлення. Отож, у даному записі ми поговоримо лише про найбільш розвинутий та різноманітний сегмент «ютів» (термін для пікапів в Австралії та Новій Зеландії), в якому панівне становище завжди займали японські виробники.

У першу чергу кожен пікап створений для утилітарних цілей, власне, звідси і саме скорочення «ют»/ute. Грубо кажучи, це автомобіль з відкритим вантажним відсіком, де передбачається перевезення різного за родом і станом вантажу, який не зручно або не практично поміщати, скажімо, у фургон. Або ж поклажа настільки тяжка, що звичайний панельний вен просто не здатен її потягнути. Зрештою, авто з типом кузова «пікап» здатне проїхати у важкодоступні місця, не прохідні для комерційного транспорту інших класів. От і виходить, що насамперед ці машини покликані виконувати роль скоріше інструмента, знаряддя праці, для виконання певних практичних задач.

Однак пікапи потрібні не лише корпоративним клієнтам чи працівниками агрофірм. Зацікавленість у таких машинах іноді буває і у приватних осіб, не дотичних до роботи з перевезення вантажу. Це люди, які ведуть активний спосіб життя, яким потрібний універсальний транспортний засіб, які бачать пікап як атрибут стилю зокрема. Такий тип клієнтів вибирає, як правило, найдорожчі комплектації і не рідко «тюнінгує» свої машини ще сильніше всякими експедиційними чи позашляховими витребеньками.

І дійсно, сучасні середньорозмірні пікапи можуть бути оснащені фактично всім, що побажаєш. Починаючи дефлекторами обдуву для задніх пасажирів і закінчуючи системою Android Auto і Apple CarPlay чи безпровідною зарядкою для телефону. Роздільна кліматична установка, USB-порти, електрорегулювання сидінь (шкіряних), безключовий доступ і кнопка  запуску двигуна – все це і купа іншого є звичним опціоналом в середньорозмірному класі пікапів у 2021 році. Так, це прерогатива топових виконань для «цивільних» покупців, проте нічого особистого, лиш бізнес: ви доплачуєте – ви отримуєте.

Головними позиціями, якими підкуповують такі машини, особливо в реаліях України, є довговічність і невибагливість в експлуатації. Жорстка рамна конструкція, елементи підвіски зі стократним запасом міцності, ультра надійні дизельні двигуни – японськими пікапами можна без жодних побоювань ганяти по усім ямам, стикам, вибоїнам, камінню – вони витримають усе. На додачу, потенційні покупці позашляховиків (SUV), в умовах зменшення долі ринку останніх, також задумуються про придбання саме «юта», адже в нас час, якщо тобі потрібен справжній, «чесний» всюдихід, в якому можна бути впевненим, що не підведе, – вибір має усі шанси впасти на середньорозмірний пікап.

Далі читайте ознайомлювальну інформацію про кожного представника mid-size пікапів на сторінках порталу mmr.net.ua.

(довжина автомобіля в міліметрах вказується для моделей з повноцінною 2-рядною кабіною та, за наявності вибору, короткою вантажною платформою)

Toyota Hilux

  • Країна: Японія;
  • Двигуни: 2.4, дизель (150 к.с.); 2.8, дизель (204 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ 11-14 с;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 7-8 л/100км;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 1 тонни;
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: 5325.

Найпродаваніший пікап у світі – Тойота Хайлюкс (Хайлакс) користується безмежним авторитетом у найрізноманітніших кутках планети. Культова модель у всіх відношеннях.

Nissan Navara

  • Країна: Японія;
  • Двигуни: 2.3, дизель Renault (163 або 190 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ 11-12.5 с;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 6-7 л/100км;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або 7 ст. автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 1 тонни;
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: 5330.

Ніссан Навара унікальна тим, що пропонує пружинну багатоважільну задню підвіску (замість ресорної, як у всіх інших), завдяки чому здобувається вища плавність ходу. Також більш придатною для повсякденної міської їзди Навару робить економічний мотор та гідна шумоізоляція салону.

Mitsubishi L200

  • Країна: Японія;
  • Двигуни: 2.4, дизель (155 або 181 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ н.д.;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 8-9 л/100км;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 1.060 тонни;
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: 5270.

Цей пікап, також відомий як «Тритон», заробив репутацію неймовірно прохідного і безвідмовного апарату і є одним з найулюбленіших серед «пікаповодів».

Isuzu D-Max

  • Країна: Японія;
  • Двигуни: 1.9, дизель (150 к.с.); 3.0, дизель (190 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈н.д.;
  • Витрата пального, змішаний цикл: н.д.;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 1.1 тонни;
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: 5285.

Ісузу Д-макс має найагресивніший дизайн зі всіх і вважається ще надійнішим, ніж ікона міцності – Тойота Хайлюкс. Це ультра надійний пікап для найсуворіших умов, які тільки можуть бути.

Mazda BT-50

  • Країна: Японія;
  • Двигуни: 1.9, дизель Isuzu (150 к.с.); 3.0, дизель Isuzu (190 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: н.д;
  • Витрата пального, змішаний цикл: н.д.;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 1.1 тонни;
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: 5280.

Мазда BT-50 технічно повторює Ісузу, хоча стилістика тут зовсім інша – це найелегантніший представник свого класу. У салоні також є виразні відмінності з Д-максом.

Toyota Tacoma

  • Країна: Японія*;
  • Двигуни: 2.7, бензин (160 к.с.); 3.5, бензин V6 (278 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ 7.2-8.0 с;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 10-11 л/100км;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 650 кг;
  • Буксирування: до 3.1 тонн (з додатковим tow-пакетом).
  • Довжина, мм: 5392.

Тойота Такома продається тільки в Північній Америці і побудована на тій же платформі, що і Хайлюкс, хоча з вигляду і не скажеш.

Nissan Frontier

  • Країна: Японія*;
  • Двигуни: 3.8, бензин V6 (314 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ 7.0 с;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 10 л/100 км;
  • Трансмісія: 9 ст. автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 730 кг;
  • Буксирування: до 3.048 тонн;
  • Довжина, мм: 5339.

Ніссан Фронтіер теж призначений лише для ринку США і Канади, в його основі також спільна платформа з Наварою, проте різниця в  дизайні та силових установках, як кажуть, на лице.

Ford Ranger

  • Країна: Сполучені Штати Америки*;
  • Двигуни: 2.0, дизель (130 або 170 к.с.); 2.0, дизель (213 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ 9-12.5 с;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 8-9 л/100км;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або 10 ст. автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 1 тонни*;
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: 5282.

Форд Рейнджер розроблявся конструкторським відділом Форда в Австралії. Це один з найжорсткіших пікапів з точки зору плавності ходу, але салон, спроектований людьми європеоїдної раси, радує напрочуд хорошою ергономікою посадки.

Chevrolet Colorado

  • Країна: Сполучені Штати Америки*;
  • Двигуни: 2.5, дизель (164 або 180 к.с.); 2.8, дизель (188-200 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: н.д.;
  • Витрата пального, змішаний цикл: н.д.;
  • Трансмісія: 6 ст. автоматична;
  • Вантажопідйомність:;
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: н.д.

На противагу до Ісузу, Шевроле Колорадо у своїй глобальній версії виглядає добрячком. Проте це тільки зовнішній облік.

Jeep Gladiator

  • Країна: Сполучені Штати Америки;
  • Двигуни: 3.0, дизель V6 (264 к.с.); 3.6, бензин V6 (290 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ 7.5-8.6 с;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 12.4 л/100км (бенз.) та 8.8 л/100 км (дизель);
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або 8 ст. автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 770 кг (для бензинової версії);
  • Буксирування: до 3.5 тонн;
  • Довжина, мм: 5537.

Джип Гладіатор настільки сильно відрізняється від усього, з чим конкурує, що виділити одне речення для його опису просто не виходить – потрібна окрема стаття!

Volkswagen Amarok

  • Країна: Німеччина;
  • Двигуни: 2.0, дизель (140 або 180 к.с.); 3.0, дизель V6 (224 к.с.);
  • Прискорення 0-100 км/год: ≈ 8.0-13.5 с;
  • Витрата пального, змішаний цикл: 8-9 л;
  • Трансмісія: 6 ст. механічна або 8 ст. автоматична;
  • Вантажопідйомність: до 1 тонни;
  • Буксирування: до 3.1 тонн;
  • Довжина, мм: 5254.

Фольксваген Амарок є одним з найдовершеніших пікапів на ринку: внутрішньосалонна ергономіка і керованість на дорозі – це те, чим він переможе кожного.


Не пропустіть