Витривалі, надійні і прості в ремонті: Топ-5 авто для таксі в Україні

Мова піде про моделі автомобілів, які можна купити новими в Україні. У таких машин я низка очевидних переваг і далі ви дізнаєтесь чому.

Зараз серед варіантів на вторинному ринку зазвичай прийнято зупинятись на Hyundai Sonata чи Kia Optima з Південної Кореї, що працюють на зрідженому газі. Популярністю також користується привезений з Північної Америки Volkswagen Passat. Проте не усім підходить машина «з-під когось» з туманним минулим і не визначеним майбутнім, особливо, коли на одометрі лічильник перевалив за 600 тисяч кілометрів.

Бувають клієнти (приватні особи чи компанії), які принципово обирають саме нові автомобілі: у такому випадку гарантована надійність та безпека, надається можливість прогнозування сервісного обслуговування, фірмове фінансування покупки від лізингових чи кредитних компаній. І для того, щоб спростити такий вибір, співробітники видання hotline.finance підготували добірку топ-5 автомобілів для таксі в Україні. Про це повідомляє MMR.net.ua.

Dacia Logan від 9.5 тис. євро (*за програмою Renault Бонус)

На думку спеціалістів, саме Logan (в Україні нині продається під брендом Рено) є справжнім королем ринку автомобілів для таксі. По-перше, він відносно простий за конструкцією, якісно зроблений, тому має неабияку витривалість та ремонтопридатність. По-друге, фантастично налаштована підвіска дарує Логану видатну плавність ходу та енергоємність, а просторий салон спокійно розмістить 5 чоловік. багажник також традиційно великий, можна розраховувати і на балон ГБО, а на поклажу усіх речей.

Власне кажучи, седан Logan доступний як з бензиновими моторами (на які можливе встановлення ГБО зі збереженням заводської гарантії), так і з усім відомим 1,5-літровим турбодизелем. Як підкреслюють у виданні, компанія Renault надає так звані сервісні контракти та програми зі збільшення гарантії, що є вагомим плюсом, а при покупці автомобіля можна скористатися фірмовою кредитною програмою Renault Бонус та отримати класнючу знижку.

Щодо не тільки сильних сторін Логана, то вони також є. Типово для бюджетних моделей, тут стримане оздоблення салону та скромне оснащення. Як мінімум це стосується близьких до базових комплектацій.

Не варто чекати на м’який пластик або шкіряний салон. Втім, у дорожчих комплектаціях можна отримати і сучасну сенсорну мультимедіа систему, і камеру заднього виду, тоді як кондиціонер для українського ринку перебачений у всіх комплектаціях.

Dacia Logan: факти, плюси, мінуси

Довжина кузова – 4,35 метра; Колісна база – 2,63 метра;  Об’єм багажника – 510 літрів; Доступні мотори – бензин 1,0 л (73 л. с.); бензин турбо 0,9 л (90 л. с.); турбодизель 1,5 л (90 л. с.)

  • Плюси: найнижча ціна у добірці, заводське ГБО зі збереженням гарантії, фірмовий кредит Renault Бонус, комфорт підвіски.
  • Мінуси: бюджетне оздоблення салону та оббивка сидінь, просте оснащення та дизайн.
  • Підсумок: хороша «робоча конячка».

Peugeot 301 або Citroen C-Elysee від 12 тис. євро (*2020 р. в)

Не складно здогадатись, що французькі моделі Peugeot 301 та Citroen C-Elysee є братами-близнюками. Випускаються вони на спільному конвеєрі в Іспанії. Різниця зводиться до оформлення передньої та задньої частин кузова. Експерт повідомляє, що налаштування підвіски у Сітроена дещо комфортніші, хоча таке твердження доволі сумнівне.

Щодо двигунів: 1,2-літровий 3-циліндровий бензиновий мотор та 1,6-літровий 4-циліндровий турбодизель. У гамі представлений і 1,6-літровий бензиновий мотор, головним плюсом якого є навіть не стільки потужність (115 к. с.), скільки поєднання з АКПП. Адже 301-й Пежо чи Сітроен С-Еліз є одними з найдоступніших машин з «автоматом» в Україні. Крім того, простота конструкції «атмосферника» без проблем дозволяє встановити ГБО і економити на проїжджених кілометрах.

Велика як на В-клас колісна база дозволила зробити відносно просторий салон. Так, оснащення бідне, ергономіка посередня, дизайн застарілий, зате зборка порівняно міцна, а опціонально доступний 7-дюймовий дисплей мультимедіа разом з шкіряним кермом додають хоч якогось вигляду інтер’єру. Якщо у вашому населеному пункті немає дилера саме Пежо чи Сітроен — не біда: кожен із дилерів Peugeot та Citroen готовий взяти спорідненого «побратима» на свою офіційну СТО.

Peugeot 301 та Citroen C-Elysee: факти, плюси, мінуси

Довжина кузова – 4,42 метри; Колісна база – 2,65 метра; Об’єм багажника – 506 літрів; Доступні мотори – бензин 1,2 л (82 л. с.); бензин 1,6 л (115 л. с.); турбодизель 1,6 л (92 л. с.).

  • Плюси: просторий салон, особливо ззаду; економічні мотори 1,2 л та 1,6 л (турбодизель); хороше налаштування підвіски, наявність версій із АКПП (гідротрансформатор).
  • Мінуси: бюджетне оздоблення салону та оббивка сидінь, просте оснащення.
  • Підсумок: також «робоча конячка», але вже з натяком на дизайн.

FIAT Tipo від 12 тис. євро (*на автомобілі зі складу)

Модель FIAT Tipo випускається не тільки у вигляді седана, але також у кузовах хетчбек або універсал. Після рестайлінгу з’явилась також наївна версія Тіпо Кросс, по факту хетчбек, обвішаний не фарбованим пластиком та з рейлінгами на даху. Хоча технічно італійський автомобіль є представником С-сегменту, коштує він як бюджетні моделі нижчого, В-класу.

Щодо інтер’єру, то у будь-якій комплектації тут вас чекатиме м’яка якісна пластмаса торпедо та приємний оку дизайн. Опції також заманливі: великий сенсорний екран мультимедіа та, увага, рідкокристалічний цифровий щиток приладів! Простір у салоні, який є безумовно достатнім, не є головною перевагою ФІАТа. Тут більше радує відсутність економії на дрібницях, тобто постійно виникає відчуття, що машина є класом вищою.

Мінуси виокремили у такий ряд: налаштування підвіски ні спортивне, ні комфортне; шумоізоляція «так собі», особливо на машинах з дизельними моторами. Добре, що останні хоча би економічні. На бензинові двигуни проситься ГБО. Є можливість вибирати між АКПП та МКПП, залежно від вибраного агрегату.

FIAT Tipo: факти, плюси, мінуси

Довжина кузова – 4,53 метри; Колісна база – 2,64 метра; Об’єм багажника – 520 літрів; Доступні мотори – бензин 1,4 л (95 л. с.), бензин 1,6 л (110 л. с.).

  • Плюси: привабливий дизайн, гарне оздоблення салону.
  • Мінуси: жорсткуватий на ходу.
  • Підсумок: автомобіль, який виглядає дорожчим, ніж є насправді.

Toyota Corolla від 16.5 тис. євро

Toyota Corolla має оптимальні габарити, з достатньо великою колісною базою. Тут доволі енергоємна підвіска, сучасні технології, надійний 1,6-літровий атмосферний бензиновий двигун – чим не привід задуматися? Ви будете їздити цією машиною і не знати горя.

Corolla пропонує якісне оздоблення салону та зручні сидіння з точно вивіреним профілем: спина водія не хворітиме навіть після багатогодинного робочого дня. Для тих, хто не ладнає з механічною трансмісією, існує версія з «автоматом» (CVT-варіатор). Так, седан Toyota Corolla дорожчий за наведені вище приклади, проте видання рекомендує врахувати той факт, що використання автомобіля такого класу дозволить перейти до наступної групи таксі, де діють вищі тарифи.

Toyota Corolla: факти, плюси, мінуси

Довжина кузова – 4,63 метра; Колісна база – 2,7 метра; Об’єм багажника – 471 літр; Доступні мотори – бензин 1,6 л (132 л. с.), бензин гібрид 1,8 л (122 л. с.).

  • Плюси: надійність, їздовий комфорт, ліквідність при перепродажі, міцне оздоблення салону, наявність версій з «автоматом», наявність гібридних модифікацій.
  • Мінуси: найвища ціна щодо інших варіантів.
  • Підсумок: якщо ви готові заплатити більше, то седан Corolla того вартий.

Skoda Kamiq від 15.7 тис. євро

Єдиний компактний кросовер-хетчбек за формою свого кузова у рейтингу, Шкода Камік є найменшим «кросовером» марки. Він має скошені бампера та збільшений кліренс: вважається, що на якихось поганих дорогах або дворових проїздах водій автомобіля Skoda Kamiq почуватиметься легше, ніж на попередньо згаданих класичних авто.

Стосовно позитивних сторін чеського субкомпакта, експерт хвалить його за якісні матеріали в салоні, чудову ергономіку. Навіть у базовій версії є кондиціонер та кольоровий дисплей у салоні (нехай і простенький). Як додаткова опція доступні і «клімат», і цифрова панель приладів, і сучасна мультимедійна система, і потужний 150-сильний мотор TSI. Відкриває шлях до простої установки ГБО наявність у гамі 1,6-літрового 4-циліндрового бензинового мотора із звичайним упорскуванням палива. У парі з ним може бути встановлена не тільки 5-ступінчаста “механіка”, а й 6-ступінчастий класичний «автомат».

Гарної думки про Шкоду Камік будуть усі, хто оцінить вдале налаштування підвіски – баланс між легкістю управління і комфортом тут є. Проте ціни кусаються. Традиційно для групи Фольксваген, кожна опція невблаганно збільшує вартість авто до непристойного. Втім, для автомобіля-таксі достатньо і найбіднішої комплектації, адже немає потреби замовляти різні «атрибути розкоші» для рандомних людей у вашому місті.

Skoda Kamiq: факти, плюси, мінуси

Довжина кузова – 4,24 метра; Колісна база – 2,65 метра; Об’єм багажника – 400 літрів; Доступні мотори – бензиновий 1,6 л (110 л. с.); бензиновий турбо 1,5 л (150 л. с.).

  • Плюси: кузов «кросовер/універсал», зручність навантаження та простота перевезення великих речей, гарне оздоблення салону, наявність версій з АКПП.
  • Мінуси: досить висока ціна (дорожче тільки Toyota Corolla).
  • Підсумок: мабуть, найуніверсальніший автомобіль у добірці.
Джерело hotline.finance

Не пропустіть