Довгоочікуване нове покоління Nissan X-Trail 2022: дизайн, характеристики, ціни

Автогігант Nissan здійснив глобальну прем’єру в Японії моделі X-Trail четвертого покоління тільки зараз. Тут слід зробити ремарку, що на рідному ринку середньорозмірний кросовер презентували із затримкою. Найпершим його отримали в 2021 році клієнти Ніссан в Англо-Америці (Сполучених Штатах і Канаді) під назвою Rogue. Того ж року X-Trail став доступним і в Китаї. Наразі тамтешні версії комплектуються 3-циліндровим 1.5-літровим турбованим двигуном VC-Turbo зі змінним ступенем стиснення. Для Північної Америки машини збираються на заводі Ніссан в Теннесі, США. Для Китаю – на спільному підприємстві Dongfeng-Nissan, Чженчжоу, КНР.

У червні 2022 року для «Х-Трейла» відкрили ринки Австралії і Нової Зеландії. Там він поки що продається виключно з атмосферним мотором 2.5 потужністю 184 к.с. Головна заковика полягає ось в чому – обоє двигунів комплектуються виключно безступеневою автоматичною трансмісією, тобто «варіатором». Симпатію до такої системи поділяє небагато хто.

І от, нарешті, Nissan зняв покривала з X-trail для домашнього ринку. Виявилось, що найпродаваніша модель марки для Японії та країн Європи буде пропонуватися винятково в гібридному виконанні. Цілком можливо, що така модифікація X-Trail надійде в продаж і в Китаї, Північній Америці, Австралії і Новій Зеландії, але поки такої інформації в ЗМІ не надходило. Наперед забігаючи, скажемо, що ні про який «варіатор» тут вже не йтиметься. Втім ми в MMR.net.ua вирішили розібратись що це за автомобіль.

Дизайн

Візуально Nissan X-Trail четвертого покоління виглядає з відсилкою до перших двох генерацій, тобто явно акцент був зроблений на пряміші лінії і більш кутасті форми. Разом з тим дизайн виконаний в ключі останніх поколінь інших кросоверів марки: молодших Juke, Qashqai, старших Pathfinder, Patrol, а також аналогічного за габаритами електромобіля Ariya. Характерними рисами для Х-Трейла є рішення розділених фар спереду, хромована V-подібна решітка радіатора, зовнішні елементи декору «під алюміній», чорні передні стійки та підтягнуті задні «плечі».

У Японії середньорозмірний кросовер доступний у 12 кольорах кузова, включаючи п’ять двоколірних комбінацій. Крім того, Ніссан пропонує дві ексклюзивні для JDM версії Х-Трейла. Жорсткіше на вигляд виконання з різними захисними елементами по периметру та унікальними колесами називається X-Trail X. Тим, кому більше до вподоби низькопрофільні шини, багатоспицеві диски, занижені «спідниці» бамперів сподобається X-Trail Autech. Взагалі, Autech це ціла низка характерних, ексклюзивних для Японії виконань моделей Nissan, наприклад хетчбек Note, мінівени Serena, Elgrand та ін. також входять в цю серію.

Оснащення

Поки Nissan не оприлюднив детальні характеристики гібридного Х-Трейла, але можна собі прикинути приблизні значення, заглянувши до ТТХ меншого Nissan Qashqai з аналогічною системою. Той в змішаному циклі споживає близько 5.3 л/100 км бензину. Чисто в міському режимі витрати будуть близько 4 літрів на «сотню». Власне, система влючає включає той самий 1.5-літровий трициліндровий бензиновий двигун VC-Turbo зі змінним ступенем стиску, проте спряжений з ніссанівською системою e-POWER другого покоління

Основною відмінністю гібридної системи Nissan e-Power від інших є те, що двигун внутрішнього згоряння не зв’язаний ніяк з колесами, тобто він слугує лише як генератор електроенергії для батареї. А ті, в свою чергу, дають можливість працювати електродвигуну. Або електродвигунам: адже повнопривідні версії Ніссан X-trail оснащені електричною системою повного приводу e-4ORCE з двома електромоторами, подібними до тих, що використовуються в інноваційному електромобілі Nissan Ariya. Це забезпечує покращену прохідність і динаміку за будь-яких дорожніх умов. Новий гібридний X-Trail, як і гібридні Qashqai, Note та електрокар Ariya, також оснащено технологією e-Pedal, яка застосовує рекуперативне гальмування, коли водій піднімає педаль газу. Тобто керуючи однією педаллю, ви менше зношуєте гальмівні диски і економите паливо.

Салон

Австралійські журналісти вже відмічали якість зборки нового Х-Трейла як дуже високу. Не дивно, адже глобальна версія збирається саме на домашньому заводі Nissan Shatai в Фукуоку, Японія. Усередині кросовера в дорожчих комплектаціях доступна 12,3-дюймова цифрова приладова панель з двома режимами відображення, 12,3-дюймовий сенсорний екран для інформаційно-розважальної системи, а також 10,8-дюймовий проекційний дисплей. В «базі», очевидно, будуть класичні «аналогові» спідометр і тахометр, менший екран мультимедії і ніякої «проекції». До слова сказати, новий рідкокристалічний екран щитка приладів направду дуже пристойної якості графіки і роздільної здатності, але традиційні ніссанівські шкали з чіткими і ясними шрифтами виглядають миліше оку.

Nissan X-Trail має звичайну 5-місну компоновку, при чому заявляється, що в нього найбільший багажник у сегменті.  Опціонально доступний трирядний варіант із сімома місцями, але вже ясно, що місця для двох останніх пасажирів там буде надзвичайно мало.

За додаткову плату для японського кросовера можна замовити аудіосистему преміум-класу Bose  (спеціально налаштовану для X-Trail), розетка змінного струму 100 В з максимальною вихідною потужністю 1500 Вт, а також досить оригінальні варіанти оббивки салону. Наприклад, яскрава жовтогаряча палітра або строгий чорний інтер’єр з коричневими акцентами зверху дверних карт і «торпедо» або  насичений синій колір салону для виконання Autech. Шкіра Nappa, Tailor Fit чи водовідштовхувальний матеріал Cell-Cloth – це все тепер доступно для Nissan X-Trail.

Обладнання з активної безпеки включає систему Nissan Safety Assist 360 із камерами, радаром і ехолотом для моніторингу навколишнього середовища, а також довгий список систем допомоги водію для напівавтономних функцій, як частина пакету Nissan ProPILOT.

Конкуренти та ціни

Ціни починаються від ¥3 198 800 (≈ $23 000) за комплектацію S з переднім приводом і досягають ¥4 500 000 (≈ $33 000) за повнопривідну версію G e-4ORCE. Слід нагадати, що всі «Х-Трейли» для Японії чи країн Європи є «гібридами» і випускаються на заводі «вдома», в Японії. Проте за межами Країни, де сходить сонце кросовер X-Trail e-POWER вартуватиме суттєво більше, орієнтовно від 38-40 тисяч євро.

Щодо конкурентів, то вони очевидні: Toyota RAV4, Honda CR-V, Mazda CX-60, Subaru Forester. З них у Тойоти простенький нудний інтер’єр і завищена ціна, Хонда використовує остогидлі «варіатори», як і Субару, який ще й виглядає просто жахливо, а Мазда «стартує» відразу з plug-in гідридної модифікації на 328 к.с. – тому там «прайс» відповідний.

З європейських моделей, в яких клієнтська база і цінники хоча б трохи пересікаються з наведеними вище машинами, можна відмітити хіба Land Rover Discovery Sport.


Не пропустіть