Топ-5 найдоступніших нових седанів у продажу в Україні

Ніяких китайських брендів та їх химерних апаратів, які формально гордо іменуються як «автомобіль», у цьому списку не буде! Вибачте, але «Шевроле Авео» ми також не повважали за доцільне включити у добірку. Адже її назва хоч і містить слово «найдоступніший в Україні», але разом з тим там присутнє слово «ТОП-5». Інші уточнення не потрібні, бо за винятком вищезгаданих, всі п’ять моделей – Peugeot 301, Toyota Corolla, Hyundai Elantra, Skoda Octavia та Mazda3 – є зараз найдоступнішими автомобілями з триоб’ємним кузовом в Україні.

Нижче ви знайдете короткі відомості про кожного з учасників добірки, які підготувало для вас видання MMR.net.ua. Про опис доступних для українського споживача комплектацій та перелік головних «за і проти» тієї чи іншої моделі читайте далі.

1. Peugeot 301

  • Ціна від: $14 073.
  • За: доступність, простота, надійність.
  • Проти: архаїчність, дешевизна рішень, низька безпека.

Ми говоритимемо тут саме про Peugeot, але тримайте в голові, що все сказане майже повністю стосується і його двійника від Citroen – моделі C-Elysee. Отож, за 14 тисяч доларів бюджетний седан 301 продадуть вам саме у комплектації Active з бензиновим атмосферним двигуном 1.6 (115 к.с.) і 5-ступеневою механічною КПП. Середні витрати палива цієї модифікації становитимуть 6.5 л/100 км. Дорожній просвіт маленький – 14 см.

На відміну від усіх інших учасників даної підбірки, дана модель Пежо з етапу розробки задумувалася як бюджетний продукт для конкуренції на ринках бідних країн з тогочасним хітом – седаном Dacia Logan ІІ покоління. І якщо останній з того моменту вже встиг змінити генерацію, то Peugeot 301 / Citroen C-Elysee досі випускаються майже без змін – тобто з 2012-го року. Висловлюючись прямо, ці седанчики B-класу є глибоко застарілим і до коренів утилітарним продуктом, де ви не знайдете майже нічого, крім руля, чотирьох дверей і коліс.

2. Toyota Corolla

  • Ціна від: $18 160.
  • За: надійність, ліквідність, налаштування шасі.
  • Проти: інтер’єр доволі скромний, АКПП «варіатор».

Інша справа Тойота Королла. На відміну від попередніх ітерацій одного з найпопулярніших седанів всіх часів, саме останнє покоління отримало більш спрямовані на драйверське задоволення налаштування підвіски. Ба більше! Тоді як нові Skoda Octavia та Mazda3 позбавилися повністю незалежної підвіски по колу, отримавши ззаду «балку», хто би подумав, Corolla тепер оснащується у всіх версіях двоважільною конструкцією ззаду. Світ перевернувся, не інакше!

За вказаний бюджет наші дилери пропонують машину в комплектації City з 1.6-літровим бензиновим «атмосферником» потужністю 132 к.с. та 6-ступеневою механічною трансмісією. Така самісінька Corolla, але з автоматичною КПП оцінюється вже в $19 687. Як не дивно, але роль посередника між мотором і передніми колесами виконуватиме не 6-швидкісний гідротрансформатор, а безступеневий «варіатор». Добре хоч, що фірми Aisin. За даними mmr.net.ua ви також можете придбати Toyota Corolla Hybrid за як мінімум $24 856, де роль ДВЗ дістанеться 1.8-літровому бензиновому агрегату (122 к.с.), а середні витрати пального спустяться з 6.4 л/100 км до показника 4.1.

3. Hyundai Elantra

  • Ціна від: $19 238.
  • За: надійність, харизма, стиль.
  • Проти: матеріали в салоні простуваті, на ходу доволі інертна.

Красуня Elantra також пропонується в багатьох комплектаціях навіть в Україні, навіть зараз. Базовою з них є версія Active, що оснащується атмосферним бензиновим двигуном 1.6 (128 к.с.). і механічною або автоматичною КПП на вибір. У випадку останньої, з вас попросять вже $20 400. 2.0-літрова (152 к.с.) версія пропонується виключно з «автоматом» і «стартує» вже з наступного рівня оснащення, Comfort. Така коштуватиме аж 23 229 доларів США. Модифікації Хюндай Елантра з турбомоторами, гібридними або газовими установками до нас не постачаються в принципі.

Говорячи про останнє покоління корейського седану C-класу, важко оминули його дизайн. Екстер’єр Hyundai Elantra отримав різкі, але в той же час плавні лінії, присадкуватий силует і гармонійні пропорції в цілому. Яскравий в Елантри і салон, де, хоч і не мало жорсткого пластику, панує атмосфера лоску. Не в останню чергу завдяки горизонтальним лініям на всю ширину торпедо і розмашистій ручці ліворуч пасажира.

4. Skoda Octavia

  • Ціна від: $21 179.
  • За: динаміка, економічність, якість інтер’єру.
  • Проти: ціни кусаються, надійність поступається «японцям».

Так, відразу констатуємо, що насправді Skoda Octavia це не седан, а ліфтбек: при збереженні 3-об’ємного компонування кузова, як у седана, вона вважається не 4-дверним, а 5-дверним автомобілем, бо заднє скло підіймається разом з кришкою багажника, відкриваючи доступ у тому числі і до салону. Втім, не здаючись у «матчасть», візьмемо Шкоду у спільну когорту з седанами Hyundai Elantra, Toyota Corolla та Mazda3, бо це їх прямий конкурент так чи інакше.

Інша відмінність «чешки» полягає в агрегатній базі. Тут всі доступні двигуни – з турбонаддувом. За вказану ціну ви зможете придбати комплектацію Active з 1.4-літровим бензиновим мотором потужністю 150 к.с. і 6-ступеневою «механікою». На півтори тисячі доларів дорожче обійдеться аналогічна Октавія з АКПП (8-діапазонний гідротрансформатор Aisin). Шкода також пропонує 2.0-літрові версії (190 к.с.), але їх агрегатує виключно АКПП типу «робот», тобто 7-ступеневим DSG. За такі ви віддасте мінімум $26 тисяч. А ще Octavia буває дизельною (2.0 TDI, 150 к.с., 7-DSG, $29 тис.) та повнопривідною (2.0 TSI, 190 к.с., 7-DSG, $27,5 тис.).

5. Mazda3 Saloon

  • Ціна від: $25 902.
  • За: дизайн, імідж, надійність.
  • Проти: втрата драйверського характеру, відсутність МКПП для України.

Ситуація з Мазда 3 на даний час не точна. Деякі екземпляри залишилися на складах у дилерів, але в загальному потрібно замовляти машину і чекати. «Трійка» в кузові салун, тобто седан, доступна для нас відразу з 2.0-літровим атмосферним бензиновим двигуном (150 к.с.), спряженого з автоматичною 6-ступеневою трансмісією. За вказану суму ідеться про комплектацію Style. Багатший варіант оснащення Exclusive оцінюється вже в 28 200 доларів США.

Компактний седан споживатиме 6.7 л бензину на кожні сто кілометрів у змішаному циклі. Діаметр колісних дисків становитиме 16 дюймів, що робить і без того доволі комфортну «трійку» останньої генерації ще м’якшою. Що не є добре, це доволі скромний кліренс – всього лиш 14 см. В умовах нашої зими передньопривідна машина матиме чимало шансів «присісти на пузо». І лише наявність у Mazda 3 підігріву дзеркал, переднього скла, передніх сидінь і руля збадьорить вас у холодну пору року.


Не пропустіть