«Доступний преміум»: огляд автомобіля Infiniti Q50
Зараз преміальний седан Infiniti Q50 доступний досить широко представлений на вторинному автомобільному ринку України. Багато з цих пропозицій це завезені з аукціонів США / Канади «битки», частина – офіційно продані у нас автомобілі, а невеличка доля – пригнані з Європейського Союзу екземпляри.
Видання MMR.net.ua вирішило пролити світло на даний зразок японського автопрому, зібравши низку загальних фактів про цю модель без прив’язки до певної комплектації чи модифікації. Адже вилка цін на вживані екземпляри починається з 14 000 доларів США і закінчується на відмітці $25-30 тисяч. Це дуже хороша ціна як за такий продукт.
Що сталося з маркою Infiniti?
Упевнені, багато хто задавався цим питанням. Почнемо з того, що у якій би глибокій ямі не знаходився у 2022 році бренд Інфініті, модель Q50 була останнім його конкурентно спроможним дітищем. Ми лише хочемо сказати, що вже давніше Infiniti майже не отримує фінансування, бо усе воно спрямовується до материнської компанії – Nissan. Реструктуризацію фінансових потоків японці спрямовали на підвищення прибутків і укріплення головного бренду. Тільки опісля досягнення поставлених цілей та результатів у самому концерні Ніссан, необхідну увагу знову звернуть на підрозділ Infiniti. А поки що: седан Q50 це єдина захоплююча модель, яка у них є.
Що собою являє Infiniti Q50?
Infiniti Q50 – це задньо- або повнопривідний 4-дверний седан сегменту «D». Його також можна описати як середньорозмірний седан преміум-класу. Він випускається на підприємстві Nissan Tochigi у Камінокава, Японія. Цікаво, що на домашньому ринку Q50 відомий як Nissan Skyline, оскільки для японців цей бренд значить набагато більше, ніж Infiniti, який завжди був орієнтований виключно на експорт.
Сам Q50-й випускається вже не перший рік, проте за виключенням мультимедійної системи, він зберігає свіжість і сьогодні. Поклавши руку на серце, скажемо, що інформаційно-розважальний комплекс седану Infiniti з самого початку не витримував ніякої критики, тому його взагалі можна сприймати як Ахіллесову п’яту моделі та відразу абстрагуватися від цього у бік позитивних рис. А їх чимало, от побачите.
Дизайн
З точки зору стилістики седан Q50 можна вважати відмінним продуктом. Модель дебютувала у 2013 році, у 2017-му пережила фейсліфтинг. Проте наскільки вона сучасно виглядає навіть на початку 2020-х!
Імідж Q50 стійко асоціюється з маркою Інфініті. Тут поєднується агресивність і м’якість, різкість та розкіш. Подібного балансу не можна було би досягнути без класичної задньопривідної компоновки, де передній звис малий, а салон зміщено дозаду. Благородні пропорції лише підкреслюють хромовані елементи екстер’єру та красиві легкосплавні диски.
Салон преміального седану порадує високою якістю зборки і плюшевою атмосферою. Дизайн внутрішнього простору чудово поєднується з екстер’єром, тут панують благородство ліній і вивірена геометрія посадки. Втім, тут вже вік Q50 видає себе деякими моментами, як-от простий екранчик приладової панелі чи дещо вінтажна вже салонна фурнітура.
Технічні характеристики
Що ж, наразі Infiniti Q50 випускається лише з одним двигуном. Мабуть, багато хто погодився би, що саме цей агрегат найкращий для японського преміального седану. Це 3.0-літрова V-подібна твін-турбо «шістка» Nissan зі змінним ступенем стиску, яка розвиває потужність 400 к.с. та 475 Нм крутного моменту. Цей високотехнологічний бензиновий двигун також установлюється на найновіший спорткар Nissan Z, де він спряжений з 6-ступеневою механічною КПП або 9-діапазонним «автоматом» Mercedes-Benz. У випадку ж седану Infiniti, єдиною доступною трансмісією буде автоматична КПП на 7 швидкостей.
Розгін до 100 км/год Q50 з цією зв’язкою здатен подолати за 5.1 с., а максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год. Чому японці не зуміли навчити цього двигуна, так це економічності: заявлені витрати палива у змішаному циклі становлять 9.1 л / 100 км.
3.0-літрові бензинові Q50 зараз постачаються винятково на ринок Північної Америки. В інші країни експорт моделі завершився, у тому числі і Україну. Втім, до нас довший час завозили бензинові 2.0-літрові версії потужністю 211 к.с. Такі машини розганяються до «сотні» за 7.2 с., витрачають 6.5 л/100 км бензину і досягають максимальної швидкості у 245 км/год. Також на вживаному ринку чимало екземплярів з дизельними агрегатами 2.2 (170 к.с.) – це найповільніша версія, з прискоренням до 100 км/год за 8.9 с. та витратами пального на рівні 4.5 л/100 км у змішаному циклі. Обидва цих мотори, разом зі 7-ступеневою автоматичною КПП, є запозиченими агрегатами у Mercedes-Benz.
Infiniti Q50 в якості топових атмосферних двигунів був нагороджений 3.5-літровим двигуном Nissan серії VQ, як з гібридною установкою, так і без неї.