Огляд нового кросовера Toyota Corolla Cross: конкурент для Nissan Qashqai, Mazda CX-5 та Volkswagen Tiguan

Компактний кросовер Toyota Corolla Cross  продовжує нарощувати присутність на ринках всього світу. Модель почали продавати в рідній Японії, а також Китаї, інших країнах Азії, Північній Америці, Австралії та Новій Зеландії. Останнім пунктом призначення стала Європа, зокрема Україна. Коли новинка з’явиться в автосалонах наших міст і що вона собою являє – читайте далі в матеріалі MMR.net.ua.

Що таке компактний кросовер?

З одного боку, це доволі нудний, непомітний у потоці, не виразний автомобіль. Втім, разом з тим, у ньому вистачає місця для середньостатистичної сім’ї, достатньо високий дорожній просвіт і зручна посадка-висадка. Хтось заявляє, що такі машини доволі компромісні, бо не мають ні тієї практичності, що повноцінні SUV («джипи»), ні тієї елегантності та економності, що седани. Ха-ха! Скажіть це натовпу, який стає у черги за новим Nissan Qashqai по всьому світу. До прикладу, в Англії саме ця модель посіла перше місце в загальному рейтингу продажів авто за 2022 рік.

Манія на компактні кросовери (на субкомпактні  та середньорозмірні, в принципі, також) сьогодні настільки велика, що найбільший і найдорожчий автомобільний виробник – Toyota – вирішив розробити і свого гравця у цьому сегменті. Ну як розробити – взяти агрегатну базу від існуючого седану / хетчбека Toyota Corolla і навішати на нього ще декілька кілограм металу, а також підняти це все над землею злегка.

Позиціонування Toyota Corolla Cross

Як вже було сказано, Corolla Cross є компактним  кросовером. Тобто таким, який грає в класі Nissan Qashqai, Mazda CX-5, Peugeot 3008, Volkswagen Tiguan, Ford Kuga та ін. Для боротьби з Nissan Juke тойотівці вже придумали субкомпактний Yaris Cross, тоді як в середньорозмірному класі давно б’є рекорди модель RAV4. За даними mmr.net.ua, в Україні старт продажів «Тойота Королла Кросс» варто очікувати не раніше початку весни 2023 року. Орієнтовна ціна – від 25 тисяч євро.

Відмінності специфікації для Європи

Цікаво, що європейська специфікація Corolla Cross є виграшною у порівнянні з тими, які призначені для північноамериканського ринку –тобто для США і Канади. Незважаючи на те, що обидва виконання виглядають практично ідентично, окрім різних фар, є низка змін у кабіні машин для європейського ринку. Серед них – 12,3-дюймова повністю цифрова панель приладів. Звісно, це прерогатива дорожчих комплектацій, але для нас така опція хоча би буде доступною як альтернатива класичним аналоговим шкалам і 7-дюймоому дисплею між ними, тоді як для американців і канадців – ні.

Окрім рідкокристалічної панелі приладів, «топова» Toyota Corolla Cross для країн Європи має 10,5-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Така мультимедіа значно більша, ніж 7- та 8-дюймові дисплеї, що пропонуються в Північній Америці. На додачу, працює це все під керуванням абсолютно нової операційної системи Toyota, яка включає хмарну навігацію, а також підтримку оновлень по повітрю.

 

Техніка Toyota Corolla Cross

Щодо агрегатної бази, то Європі дісталася також дещо просунутіша «техніка», ніж в інших країнах. Усім європейцям (і українцям також)  запропонується гібридна система п’ятого покоління, яка складається з 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна, літій-іонної батареї та електродвигуна. Завдяки цьому кросовер має загальну потужність 200 к.с., що на 28 к.с. більше, ніж у моделі зі специфікацією США / Канада, яка не має гібридної модифікації (у всякому разі – поки що). Гідридна установка дозволяє Corolla Cross розганятися від 0 до 100 км/год за 8,1 секунди.

Клієнти також можуть вибрати повнопривідний варіант із заднім електродвигуном, який розвиває додаткових 41 к.с. Він автоматично вмикається за потреби та дозволяє моделі розганятися до 100 км/год за ті ж самі 8,1 секунди, проте з більшою впевненістю.

Оснащення Toyota Corolla Cross

Японський компактний кросовер пропонує широкий асортимент систем допомоги водієві, включаючи систему попередження про зіткнення з гальмуванням, а також покращеним виявленням зустрічного руху та асистентом повороту на перехрестях. Модель також має адаптивний круїз-контроль на повному діапазоні швидкості, асистент визначення смуги руху, асистент дорожніх знаків і систему моніторингу сліпих зон із функцією допомоги водію при безпечному виїзді. Завершують основні моменти оснащення з безпеки автоматичне дальнє світло, система моніторингу «сліпих зон», система екстреної зупинки під час руху та попередження про поперечний рух ззаду з автоматичним гальмуванням.

Пасажири заднього ряду мають власні повітряні дефлектори незалежно від комплектації, а ось підлокітник з двома підсклянниками покладено лише дорогим версіям. Спинки заднього дивана складаються в пропорції 60:40, створюючи з додатковою полицею багажника рівний вантажний майданчик. У звичайному стані об’єм багажника варіюється від 688 л у повнопривідній версії до 722 л у монопривідній (за системою EPA).

*Цікавий факт
Ми вже говорили, що Corolla Cross займає нішу між Yaris Cross та RAV4. Проте в даному класі у Тойоти вже є одна модель, хоч і доволі чудернацька – це Toyota C-HR. Японці хотіли нею відбити клієнтську базу в Nissan Juke – адже вона пропонує схожий своєрідний дизайн, але при цьому є більшою машиною. Втім, якщо їм це вдалося, то не повністю – бо продажі С-HR не виявилися ультимативними, та і всередині ця модель явно не дотягує до оригінальності чи естетики Ніссана.


Не пропустіть