Топ-10 речей, які слід перевірити перед покупкою вживаного Jeep

Автомобілі марки Jeep славляться своїми позашляховими здібностями, багатим оснащенням, широкою модельної лінійкою та славетною репутацією американського бренду загалом. Одними з найбільш культових моделей марки є позашляховики Jeep Wrangler, Jeep Grand Cherokee, Jeep Wagoneer. Також не бракує харизми єдиному пікапу бренду в сучасній модельній лінійці– Jeep Gladiator. Проте як і будь-який інший автомобільний бренд, відомий американський виробник має деякі проблеми з тими чи іншими моделями і саме про такі випадку піде мова далі. Ми в MMR.net.ua, опираючись на дані американського порталу HotCars та їх партнерів, наводимо нижче топ-10 проблемних моментів позашляховиків марки Jeep, на які варто звернути увагу чи перевірити, якщо мова іде про купівлю вживаного SUV. Читайте далі.

1. Зламаний корпус заднього ліхтаря

Понад 200 власників автомобілів Jeep повідомили про проблему зі стоп-сигналами, коли вони ламалися або працювали з перебоями. Більшість цих проблем з гальмами виникали через зламані або оплавлені електричні контакти в корпусі заднього ліхтаря. Перегрів є однією з найпоширеніших причин, і він може статися через надмірну напругу або лампочки неправильної потужності. Додатковими причинами можуть бути потрапляння вологи або корозія, що призводить до іржі та ослаблення контактів.

Рішенням проблеми стала повна перевірка ламп і корпусу заднього ліхтаря перед заміною будь-яких з цих частин. Jeep також не єдиний виробник, який має подібні проблеми, оскільки Subaru також оголосила про відкликання деяких партій своїх машин з подібних причин.

2. Паливний бак

Понад 300 власників Jeep повідомили про проблему з паливним баком, заявивши, що його періодично важко заправити, а паливна форсунка може неодноразово закриватися під час заправки. Така неприємність може бути пов’язана з кількома проблемами, починаючи від самого паливного баку і закінчуючи клапаном керування каністрою системи EVAP і трубкою рециркуляції парів.

Один власник позашляховика Jeep Grand Cherokee 2004 року випуску зазначив: «Паливний бак не дозволяє мені закачувати бензин. Через це насос постійно вимикається». На жаль, єдиним рішенням було провести правильну діагностику, яка допомогла б визначити точну причину цього занепокоєння. За даними організації RepairPal, загальна діагностика для Jeep Grand Cherokee коштує в середньому від 88 до 111 доларів.

3. Панорамний дах

Колись, в кінці 2000-х років, для Jeep Liberty з’явилася крута опція під назвою Sky Slider. Це був великий тканинний складаний дах, який працював як величезний люк з електроприводом. Хоча це була приголомшлива функція, коли вона працювала, пізніше вона отримала репутацію примхливої, бо створювала шум вітру в салоні та протікання. Незважаючи на те, що Jeep припинив виробництво Liberty у 2012 році, більшість власників, які все ще мають Liberty, відчувають ці проблеми з дахами Sky Slider. У той час Jeep запропонував оновлення програмного забезпечення для модуля керування, яке допомогло гарантувати, що люк у даху міг завжди відкриватися та закриватися за потреби.

Компанія Jeep нещодавно представила подібний люк на Jeep Wrangler під назвою Sunrider. Ця опція пропонує відчуття під відкритим небом одним натисканням кнопки, усуваючи потребу у знімних панелях жорсткого даху на Wrangler для деяких власників. Хоча більшість автоентузіастів вважають Sunrider чудовим аксесуаром, ми в mmr.net.ua сподіваємося, що він не розчарує, як люк Sky Slider у Liberty свого часу.

4. Коротке замикання замка запалення

У 2014 році концерн Chrysler оголосив про відкликання до 792 300 старих позашляховиків Jeep по всьому світу через несправні вимикачі запалювання, які могли спричинити спонтанне заглохання двигуна. Це відкликання охоплювало моделі Jeep Grand Cherokee 2005-2007 років випуску та Jeep Commander 2006-2007 років випуску.

Незважаючи на те, що корпорація Chrysler не була впевнена, скільки в кінцевому підсумку буде відкликано автомобілів, її представники зазначили, що зовнішні сили, такі як коліно водія, можуть вибити вимикачі запалювання з положення «ввімкнено», таким чином вимикаючи двигун. Натомість це неодмінно призведе до вимкнення підсилювача керма, гальмування та не спрацювання передніх подушок безпеки. Хоча на момент відкликання не було відомо про травми, понад 380 людей повідомили про проблему на американському порталі RepairPal, причому більшість відзначили періодичні проблеми із запуском двигуна також. На щастя, у 2015 році Chrysler знайшов рішення: замінив вимикач запалювання та циліндр замка.

5. Несправний модуль бездротового керування

Модуль бездротового керування (WCM) керує різними бездротовими системами в автомобілі, включаючи дистанційний запуск, безключовий доступ, моніторинг тиску в шинах тощо. Електронне блокування WCM може призвести до спорадичних збоїв системи, брелоків, що не реагують, і навіть неможливості запуску двигуна або поломкм кривошипа. За даними mmr.net.ua, один з власників позашляховика Jeep Grand Cherokee 2014 року випуску поскаржився на американському ресурсі: «Дистанційні функції моїх брелоків працюють з перебоями. Поміняв батареї, але це не допомогло». На щастя, цю проблему можна вирішити, замінивши WCM на фірмовому СТО марки Jeep.

6. Механізм електроприводу вікон

Мотор склопідйомника на деяких джипах може вийти з ладу на передніх і задніх дверях. Ознаки несправності моторчика включають дині шуми, застрягаюче скло, нерівний рух скла або повний вихід вікна з ладу. Причиною цього можуть бути зв’язані з електрикою, пошкодженням моторчика та його зносом. Вплив вологи, безперервне використання та та інші фактори також можуть призвести до зносу електромотора вікна. Один власник Jeep зазначив: «Електросклопідйомники, як з боку водія, так і з боку пасажира, піднімаються вгору і більше не опускаються. Коли вікна опускаються, трос підіймається до вікна, як змія». У такому випадку власнику доведеться замінити весь склопідйомник в зборі.

7. Витік рідини з передньої стойки кузова

Витоки рідин є загальною «болячкою» деяких автовиробників. Ось, до прикладу, останні електромобілі Tesla зіткнулися з цими проблемами. У деяких моделях Jeep також була подібна ситуація, через яку вода витікала з передньої стійки на бічних дверях позашляховиків Wrangler. Так, саме Wrangler є чемпіоном позашляховиків Jeep, пропонуючи ентузіастам культовий дизайн, потужні варіанти двигунів і величезний набір функцій та опцій. Але і він не позбавлений слабких місць. Більшість власників цього 4х4 помітили витік води під час сильних дощів, один із яких зазначив на американському RepairPal: «Витікає вода. Килимове покриття з боку пасажира промокло». На щастя, компанія Jeep запропонувала постраждалим власникам Jeep Wrangler рішення: покращене ущільнення.

8. Несправні замки впускного клапана

Пробій запалювання двигуна на холостому ході та загоряння індикатора перевірки двигуна можуть свідчити про проблему з впускними клапанами. За даними mmr.net.ua, у випадку Jeep цією проблемою «хворіла» модель Liberty 2008-2012 рр. Впускні клапани контролюють надходження повітря в камеру згоряння двигуна. Ознаки їх несправності включають грубу роботу холостого ходу, пропуски запалювання, надмірні викиди вихлопних газів, зниження паливної ефективності та зниження продуктивності двигуна. Відкладення вуглецю також можуть погіршити роботу клапана або навіть пошкодити його через перегрів або проковтування стороннього предмета. Компанія Jeep звернулася до проблеми, запропонувавши переглянуті впускні клапани та клапанні замки для нових моделей.

9. Проблеми з кондиціонером

Jeep Grand Cherokee є вражаючим позашляховиком високого класу, який виробляється з 1990-х років. У попередніх генераціях Jeep Grand Cherokee заслонки рециркуляції та змішування температури виходили з ладу, що призводило до того, що режими змінного струму не змінювалися або відрізнялися від температури на правій і лівій сторонах.

Проблема торкнулася Grand Cherokee практично усіх років випуску, починаючи з 21 століття, змусивши понад 690 власників повідомити про проблему на RepairPal. Один власник зазначив: «Холодно з боку водія, гаряче повітря з боку пасажира». Щоб вирішити проблему, потрібно замінити кілька деталей. Вони включали привід заслінки, заслінку рециркуляції та перегородку змішаного повітря. Заміна корпусу підвузла також може допомогти підвищити надійність.

10. Проблеми з АКПП CVT

Понад 800 власників Jeep поскаржилися на RepairPal на ранню несправність безступеневої автоматичної трансмісії, причому деякі посилалися на попередження про перегрів, скигливі звуки та нездатність прискоритися. Ці проблеми були типовими для деяких моделей марки, у тому числі для Patriot 2000-х років, навіть при нормальному обслуговуванні.

Зокрема власник Jeep Patriot 2011 року випуску написав на RepairPal: «Виття та раптова втрата потужності, потім загоряється індикатор перегріву коробки передач». Вирішення цієї проблеми, за даними mmr.net.ua, полягало лише у повній заміні коробки передач. На щастя, в кінці 2014 року Jeep змінив АКПП на своїх Patriot на іншу. Трансмісія CVT (варіатор) забезпечує кращу економію палива, однак у Jeep 2000-х років вони не були такими довговічними, як 6-ступінчаста автоматична коробка передач (гідротрансформатор), яка опинилася на Patriot згодом.