Американський власник Tesla Model S повідомив про дивний інцидент зі своєю машиною. Припаркований на вулиці електрокар самостійно почав рух і врізався у вантажівку, пише autoprivat.com.ua.
Ілон Маск, глава Tesla Motors, не раз висловлював побоювання з приводу штучного інтелекту робомобілів, і тим не менше саме його компанія знаходиться на передньому фланзі просування автопілота в маси. Електромобілі Tesla вже вміють самостійно рухатися по автомагістралях і заїжджати в гараж, а вже в наступному році Маск обіцяє представити всережимний безпілотник.
Однак поки навіть наявні обмежені безпілотні функції працюють з помилками, що і підтвердило ДТП за участю Tesla Model S Джареда Овертона з американського штату Юта. Інцидент стався в квітні, але надбанням ЗМІ став тільки на цьому тижні. Джаред стверджує, що залишив свою Теслу на вулиці всього на кілька хвилин, а повернувшись, виявив машину впершись лобовим склом у вантажівку з будматеріалами.
Зрозуміло, містер Овертон сповістив про колізії виробника, там вивчили ситуацію і прийшли до висновку, що причиною ДТП стало несанкціоноване спрацьовування системи Summon, що відповідає за автоматичний заїзд машини в гараж. Ніякого гаража в даному випадку поблизу не було, та й функцією цієї Джаред, з його слів, ніколи не користувався, так що рішуче незрозуміло, з чого раптом його Тесла вирішила знайти собі притулок …
У Tesla Motors підкреслили, що програма Summon поки ще сира, знаходиться в стадії бета-тестування, її активація вимагає присутності під час маневрів людини, яка зможе зупинити самостійно машину, що рухається кнопкою на ключі-брелоку. Що до випадку з машиною Овертон, то він підлягає подальшому аналізу і вивченню.
В інтернеті є вже чимало відеороликів, де ентузіасти та інші допитливі намагаються обдурити рухому в безпілотному режимі Теслу, спровокувати аварію, наїзд на пішохода або перешкода. Органи штучного зору машини поки погано розпізнають вузькі, низькі і високо розташовані об’єкти, тому більшість таких експериментів поки закінчуються перемогою провокаторів, але в даному випадку Тесла нашкодила сама, без сторонньої «допомоги».
В ідеалі автоматична парковка повинна виглядати так: