Німецький стартап Sono Motors, який звернувся за допомоги до співвітчизників, зібрав майже 60 мільйонів доларів на випуск свого дебютного електрокара Sion.
Краудфандінгова кампанія тривала 50 днів і принесла автовиробникові 53 271 898 євро, що зробило її однією з найбільших в Європі. Засновники стартапу звернулися до народу із заявою, що традиційне інвестування не сприяє досягненню мети, тому що в першу чергу потрібно задовольняти вимоги інвесторів, а не покупців. У підсумку, співвітчизники скинулися, щоб компанія змогла вивести на ринок свою дебютну модель.
Sono Motors Sion дебютував в якості концепту в 2016 році після краудфандінгової кампанії, яка принесла 610323 долара. Родзинкою концепту є те, що практично всі зовнішні панелі електрокара є сонячні панелі, здатні щодоби збільшувати запас ходу електрокара на додаткові 30 кілометрів. Акумуляторна батарея потужністю 35 кВт/год забезпечує 255 кілометрів пробігу без підзарядки. Виробник обіцяє, що ціна на новинку буде в межах 16 тисяч євро.