Фахівець пояснив, що в сучасних машинах заборонено ремонтувати самостійно

У минуле пішли ті часи, коли конструктивні особливості автомобіля дозволяли власникам виконувати деякі ремонтні роботи самостійно. Сучасні машини стали помітно складнішими. Тепер на ТЗ є маса електроніки. Найчастіше саме через неї лізти в авто самостійно багато хто не наважується. Так, профільний фахівець в інтерв’ю порталу MMR.net.ua назвав системи, ремонт яких справді під забороною.
Насамперед треба поговорити про двигун. Ніхто не каже, що сам автоаматор не може обслуговувати агрегат. Навпаки, у цьому плані навіть сучасні двигуни анітрохи не змінилися. У них як треба було лити мастило за регламентом із супутньою заміною фільтрів, так і зараз мастило змінюється по пробігу, а на проміжних етапах контролюється його рівень. Однак, що стосується складніших маніпуляцій з ДВЗ, наприклад, заміни прокладки ГБЦ або регулювання клапанів, то все це вже краще довірити майстрам.
За аналогією з двигуном своїми руками не слід лізти в трансмісію, у тому числі й для її обслуговування. Мова в даному випадку не зачіпає класичну «механіку», адже вона з давніх-давен не зазнає серйозних змін. Тут варто виділити новомодні «роботи», варіатори та вдосконалені «автомати». До них без спеціальних знань, а також навичок краще взагалі не торкатися, інакше велика ймовірність зробити щось, що спричинить вихід КПП з ладу.
Як вже було сказано раніше, на сучасних автомобілях повно електроніки, і найчастіше при кожному ТО важливо проводити діагностичні заходи. Зараз у Мережі можна легко купити універсальне обладнання для діагностики, але на практиці в цьому немає необхідності, оскільки розібратися без навчання навряд чи вийде. Таку роботу краще довірити хорошому електрику, інакше є ризик застосувати не ті налаштування або щось змінити, після чого ДВЗ зовсім перестане запускатися.

На багатьох сучасних автомобілях істотних змін зазнала ходова частина. Наприклад, на моделях преміального сегмента нерідко зустрічається пневматична підвіска, в яку лізти самому водію небажано. Це не проста ходова частина, як на машинах нижче за клас. Тут є безліч датчиків, допоміжних систем і механізмів. З таких підвісками повинні працювати фахівці, а ніяк не сам автовласник, який не розуміє призначення того чи іншого вузла.
Окремо хотілося б поговорити про редуктори та муфти, якими комплектуються сучасні автомобілі із повним та заднім приводами. Роботу з такими вузлами також краще довіряти фахівцям. У тому числі це стосується обслуговування, адже в процесі доводиться виконувати частковий аналіз деталей, з чим сам автомобіліст без потрібних навичок і знань навряд чи зможе впоратися. Таким чином, виходить, що всі маніпуляції з ремонту та обслуговування сучасних транспортних засобів краще перекласти на плечі майстрів сервісу. Принаймні будь-яка поломка, яка може виникнути після, не буде таким образливим явищем, оскільки всі усунуть за гарантією.